پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
به جای پیشخوان میشه اینجا هم بحث کرد. منتها تقصیر کاربرا نیست. سیستم سایت جوریه که سخت میشه تیم مربوطه رو پیدا کرد و درباره اش نظر داد و از یه منظر دیگه هم جوریه که وقتی هم نظر میدی دیده نمیشه. بخاطر همین کاربران بخاطر راحتی و بیشتر دیده شدن میان توی پیشخوان توئیت میذارن. اگه بشه که این سیستم رو جوری تغییر داد که برای هر تیمی براحتی بتونیم نظر بدیم و به راحتی دیده بشن، خیلی خوب میشه.
#admin
آهای رئالی از کامبک چه خبر؟ شنیدم امباپه و هالند هرکدوم دو گل برای رئال زدن.
این داوری که من میبینم بدجوری به اتلتیکو داره حال میده. اگر داور هم علیه بارساست و هم علیه رئال، نتیجه میگیریم که اتلتیکو داور خریده 😁
شت مثل اینکه کوبو بازیکن قرضی رئاله توی سوسیداد. لعنت بهت بارتومئو. لعنت بهت.
اگه بارتومئوی مغز معیوب کوبو رو اون زمان نمیفروخت، الان یه وینگر باکیفیت تر از رافینیا و فران تورس داشتیم. کاش زمستون یا تابستون سال بعد کوبو رو بگیرن.
بالای هشتاد درصد احتمال میدم لوکزامبورگ گلای خورده اش دور رقمی میشه تا آخر بازی.
مهاجمای رئال دم به دقیقه دریبل خور ثانیه به ثانیه میکنن بازیکنان تیم حریف رو.
تو بارسا هم رافینیا تا توپ میرسه بهش سریع تقدیم میکنه به حریف.
دوستان رومانو همین الان گفت که مذاکره نیمار با الهلال به مرحله پیشرفته ای رسیده.
با این وضعیت باید نیمار رو از دست رفته بدونیم. این یابو اگه اندازه گردو عقل داشت، اون زمان از بارسا به psg نمیرفت. استعدادی که خودش رو خاک کرد. مثل ماریو بالوتلی.
خداوکیلی این چه لوگوییه لالیگا زده ، خواسته شبیه بوندسلیگا کنه بدتر گند زده.
وضعیت فعلی کاربران بارسانیوز: صبح تا شب را با اخبار نیمار در سایت بارسانیوز سپری میکنم.
شب تا صبح رو هم با خواب نیمار میگذرانم!
خلاصه همه اخبار: مسی از رگ گردن به بارسلونا نزدیک تر است.
یه بار یکی پیشنهاد داده بود به صورت دستی یه لیگ بزتیم توی دریم لیگ ۲۰۲۳. چی شد الان کسی مایل هست یا نیست؟
این اواخر محتوای سایت سمی تر از اینستاگرام شده. باز توی اینستاگرام یه چیزای مفید هم هست ولی پیشخوان اینجا شده سم اندر اسید! برم چشمامو بشورم
خوب خوب مثل اینکه کم کم باید وی پی انا رو باز بکنیم برای دیدن بازی خیرونا 🗿
تو این بازی به ژاوی نمیشه خرده ای گرفت چون بازیکن درست و حسابی توی خط حمله نداره. ۴ تا از بازیکنان اصلی هم مصدوم بودن. تنها گیری که میشه بهش داد اینه که کاش ترکیبو اتوبوسی میچید (مثل اون ۵۴۱ که گفتم) که لااقل نتیجه بازی رفتو یه جورایی حفظ میکرد.
اینایی که میگن اگه زیدان بود فلان میکردیم و بهمان میکردیم اینو نمیگن که اون زمان یه مربی داشتیم به اسم کومان که در عرصه مربیگری از هومن افاضلی هم افسانه تر بود؟ اتفاقا من خیلی خوشحال میشم که زین الدین زیدان ملقب به شانس الدین بیاد مربی رئال بشه. چون الان که ۱۲ امتیاز جلوتریم اگه زیدان بود مطمئنم ۲۰ امتیاز جلوتر بودیم.
سلام دوستان امشب بازی خوبی رو انجام دادیم. مخصوصا اینکه گل آخر کسیه بهم چسبید. ولی امان از دست خط حمله ضعیف. کاش دمبله هر چه زودتر برگرده تا کمی اوضاع خط حمله بهتر بشه. حداقل یه وینگر چپ لازم داریم.
دیشب واقعا اعصابم خورد شد با این طرز بازی. آخه این چه ترکیب سمیه؟ این ترکیب های چرت و پرت چجوری به ذهن ژاوی میرسه نمی فهمم. ژاوی دیشب کلا ترکیبو از اول اشتباه چیده بود. 442 نامتقارن به هیچ عنوان مناسب این بازی نبود و ایده کاملا شکست خورده ای بود. باید 433 میچید و همچنین فران تورس رو هم فیکس میکرد. اگه دقت میکردید نه رافینیا نه لواندوفسکی هیچ کدوم عملکرد خوبی نداشتند. رافینیا که کلا تو دیوار بود چند وقتیه که اصلا نمیتونه بازی بکنه. از اون ور هم لواندوفسکی بخاطر فالس ناین بودنش عملکردش افت میکرد.
بخاطر همین میگم که برای تابستون دو تا وینگر درست و حسابی بگیریم. همین نیمار که فرصتش افتاده و قیمتش حدود ۳۰ میلیونه خودش غنیمته. این تورس و فاتی رو هم بفروشیم برن که کلا هیچ تأثیری ندارن.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.