پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات

زمان ارسال : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396
در حالیکه روز گذشته اخباری مبنی بر این که باشگاه بارسلونا با ارنستو والورده به توافق رسیده است منتشر شده بود، اما این باشگاه این خبر را تکذیب کرد.

روز دوشنبه برخی از خبرگزاری های اسپانیا خبر داده بودند که ارنستو والورده به مدت ۲ سال سرمربی بارسلونا خواهد بود و باشگاه بارسلونا این خبر را ۳۱ می یا اول ژوئن اعلام خواهد کرد با این وجود سخنگوی باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای که با وبسایت Mundo Deportivo داشت این خبر را تکذیب کرد:

هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. ۲۹ می و پس از دیدار فینال کوپا دل ری مربی آینده بارسا مشخص خواهد شد و کادر مدیریتی باشگاه در خصوص نحوه اعلام این خبر تصمیم گیری خواهد کرد.
بارسلونا در روزهای گذشته اعلام کرده بود در حال بررسی شرایط گزینه های مورد نظر خود برای جانشینی انریکه خواهد بود. این باشگاه که شانس قهرمانی برای سومین سال متوالی در لالیگا را دارد باید منتظر باشد رئال مادرید مقابل سلتا یا مالاگا ۳ امتیاز از دست بدهد تا بتواند با پیروزی مقابل ایبار در نیوکمپ به مقام قهرمانی دست یابد. پس از آن این تیم در فینال کوپا دل ری به مصاف آلاوز خواهد رفت تا آخرین حضور لوچو در فینال این رقابت ها باشد.

با این وجود باشگاه بارسلونا تایید کرده است که والورده به همراه اونزوئه و اوزه بیو ساکریستین از گزینه های جانشینی لوچو هستن اما توافق با هیچ یک از این مربیان را تایید نکرده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.