پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمال پیوستن اوبامیانگ به بارسا به جای رئال

زمان ارسال : پنجشنبه 7 بهمن 1395
علیرغم شایعات فراوانی که در مورد انتقال پیرآمریک اوبامیانگ به رئال وجود دارد، ممکن است به زودی او را در لباس بارسلونا ببینیم.​​​​​​​

با توجه به ابراز علاقه ای مکرر ستاره اهل گابن دورتموند به بازی کردن برای رئال مادرید، اخبار زیادی در مورد رخ دادن این انتقال در ماه های اخیر منتشر شده اما به نظر بارسا نیز به صف طویل علاقمندان به اوبامیانگ پیوسته است.

نشریه "اکسپرس" ادعا می کند که این مهاجم جوان که در فصل جاری در 22 بازی 20 گل به ثمر رسانده، مورد توجه سیتی، آرسنال و چلسی هم قرار دارد و دیروز واتسکه، میرورزشی دورتموند اعتراف کرد که نمی تواند جلوی انتقال او را بگیرد.



با توجه به 30 ساله شدن سوارز و احتمال جدایی او در پایان سال 2018، سران بارسا به دنبال یافتن جایگزینی برای مهاجم گلزن و اروگوئه ای خود هستند و ممکن است اوبامیانگ به جای مادرید راهی بارسلون شود.

اوبامیانگ بارها در سالهای اخیر برای پیوستن به رئال مادرید ابراز علاقه کده اما مدتی پیش اعتراف کرد که به علت علاقه شخصی قرار نست حتما این انتقال رخ دهد و ممکن است تیم دیگری مقصد نهایی وی باشد. قیمت اوبامیانگ حدودا 80 میلیون یورو تعیین شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.