پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا و استخدام جادوگر برای معجزه نوکمپ

زمان ارسال : جمعه 25 فروردین 1396
بارسلونا با پیروزی 6-1 مقابل پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بزرگترین بازگشت این رقابت ها را رقم زد؛ بردی به کمک یک جادوگر رقم خورد!​​​​​​​
این جادوگر انگلیسی به نام استفن فراین که به دینامو معروف است، در ماه فوریه چند هفته ای در کنار بازیکنان بارسا بود و در ویدئویی هایی که از حضور او در اردوی بارسا منتشر شده، با استعداد ویژه اش، باعث تعجب ستاره های این تیم از جمله یوردی آلبا، جرارد پیکه و لوئیس سوارز می شود.



دینامو در مدتی که در کنار تیم بارسلونا بود، تلاش کرد تا بازیکنان این تیم را از نظر ذهنی به شرایطی برساند که تنها روی یک هدف تمرکز کنند.

او در مورد دوره حضورش در باشگاه بارسلونا به رسانه های انگلیسی گفت:" همکاری با بارسلونا این فرصت را به من داد تا تعدادی از تکنیک های تصویرسازی ذهنی که برای بازیکنان کمی غیرعادی بود را اجرا کنم. وقتی آنها پذیرای همکاری با من شدند، واقعا توانستیم بعضی از پتانسیل آنها که خودشان هم از آن خبر نداشتند را آزاد کنم."





در یکی از ویدئوهایی که از دینامو در باشگاه بارسلونا منتشر شده، او به سوارز و آلبا یاد می دهد که چگونه یه میخ فولادی را به کمک تمرین ذهنی خم کنند.

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن با نتیجه 4-0 شکست خورده بود اما با برتری 6-1 در دیدار برگشت، راهی مرحله بعد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.