پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سایت ورزش سه یا سوزش سه؟! طرفداری های بی سابقه سایت مطرح ورزشی از تیم مادریدی!

زمان ارسال : سه شنبه 30 آبان 1396
سایت های ورزشی بزرگ، موظف اند تا جای ممکن از ارسال مطالب جانب دارانه خودداری نمایند، مگر آنکه سایت در جهت طرفداری از یه تیم مثل بارسلونا، رئال مادرید و... بنا شده باشد(مثل بارسانیوز)؛ اما ظاهرا این موضوع در مورد سایت ورزش سه صدق نمیکند!

اخیرا در سایت مطرح ورزش سه که طرفداران زیادی در ایران دارد، شاهد مطالب عجیب و البته نادرستی در جهت حمایت از تیم رئال مادرید بوده ایم که سعی در مظلوم جلوه دادن این تیم مادریدی در ایران را دارد.
بعضی از نویسندگان ورزش سه با سوءاستفاده از سابقه خوب این سایت، سعی در توجیه ناکامی های تیم موردعلاقه خود با بهانه قرار دادن داوری ها دارند؛ درحالی که پارسال بارسلونا در اکثر بازی ها از ناداوری ها متضرر میشد اما نویسندگان ورزش سه در خواب به سر می بردند!
هنوز هیچکس یادش نرفته (و مطمعنا هیچکس تا ابد فراموش نخواهد کرد) که لالیگایی که رئال مادرید پارسال برنده شد، از گوشت سگ هم حرام تر بود... اما برعکس مادرید، نه انریکه و نه بازیکنان بارسا هیچ صحبتی از ناداوری نکردند و سعی کردند بهانه ای برای ناکامی در لالیگا نیاورند. اما ناداوری ها به حدی واضح بود که داد یک دنیا را درآورد، واضح ترین آنها، توپی که یک متر وارد دروازه شده بود اما تیم داوری گل را قبول نکرد...
جالب آنکه منابع خبری سایت ورزش سه، اکثرا مارکا و آ.اس (روزنامه های چاپ مادرید) هستند که این موضوع در نوع خود بسیار عجیب هست، در حالی که سال پیش به ندرت شاهد ارسال خبر از منابع خبری شهر بارسلون بودیم! وقتی سردبیر آ.اس "توماس رونکرو" باشه، نمیشه از این روزنامه انتظار حرف منطق در مورد داوری داشت!
آن دسته از نویسندگان ورزش سه که یقینا طرفدار چند آتیشه تیم مادریدی هستند، شاید بتوانند افکار عمومی را به نفع تیمشان عوض کنند،
اما نمیتوانند اختلاف 10 امتیازی با بارسلونا را کم کنند.

و این سوزش، خوب بشو نیست مگر با پماد سوختگی...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.