پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اِمری: بدترین چیز این بود که سویا را به رسمیت نشناخته بودند

کد خبر : 38561  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 مرداد 1394

سرمربی تیم فوتبال سویا گفت: بدترین چیز این بود که سویا را به رسمیت نشناخته بودند، اما پیام ما به هواداران این است که ما هیجان‌زده‌ایم و به چالش‌های پیش‌رو خوش‌بین هستیم.

 اونای اِمری در پی شکست ۵ بر ۴ تیمش مقابل بارسلونا در دیدار سوپرجام اروپا که در آن قهرمان اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را به شدت آزار دادند، گفت: وقتی نتیجه ۴ بر یک به سود بارسلونا بود، طبیعی بود که انتظارات ما پایین بیاید برای همین پیام روشنی داشتیم و آن این بود که باید تا پایان بازی بجنگیم. وقتی نتیجه ۴ بر یک بود ما یک گل زدیم و با نتیجه ۴ بر ۲ اختلاف کمتر شد. هدفم این بود که به بازیکنان خسته‌ام کمک کنم و بازیکنانی را به زمین بفرستم که می‌توانستند راه‌حلی را برای رهایی از این شرایط برای ما فراهم کنند. وقتی نتیجه ۴ بر ۳ شد اختلاف به حداقل رسید و تیم من روشنایی و امید را دید و سپس نتیجه را به تساوی کشاندیم.

سرمربی اسپانیایی سویا که با این شکست همچنان در حسرت کسب پیروزی مقابل بارسلونا ماند، تصریح کرد: پس از پایان وقت‌های قانون بازی، نفس‌‌گیری کردیم و با احتمال پیروزی به وقت‌های اضافه رفتیم. بارسلونا در وقت‌های اضافه که همه خسته بودند در ضربات شروع مجدد بهتر کار کرد. پس از اینکه بار دیگر از بارسا عقب افتادیم یافتن راهی برای جبران دشوار بود، اما با این حال ما سه موقعیت خوب گلزنی خلق کردیم.

وی افزود: اگر یک چیز باشد که بخواهیم در تیم سویا آن را انجام بدهیم، این است که آن را رقابتی‌تر کنیم. ما می‌خواهیم تحت هر شرایطی به پیروزی برسیم. اگر می‌توانید به لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا برسید باید با چنین تیم‌هایی رقابت کنید و ببینید که تا کجا می‌توانید پیشروی کنید. ما مقابل بارسلونا شکست خوردیم ولی در جریان بازی حریفی سرسخت بودیم و به این تیم افتخار می‌کنیم. بدترین چیز این بود که سویا را به رسمیت نشناخته بودند، ولی پیام ما به هواداران این است که ما هیجان‌زده‌ایم و به چالش‌های پیش‌رو خوش‌بین هستیم.

سرمربی ۴۳ ساله سویا در پایان با تمجید از ستاره آرژانتینی بارسا تأکید کرد: می‌خواهم به مسی تبریک بگویم. توانایی و ثبات لیونل و بازی در بالاترین سطح برای بارسلونا باعث می‌شود تا این تیم به عناوین قهرمانی برسد. البته مسی پشت خود کار تیمی عظیمی را می‌بیند. با نقش‌هایی که بازیکنان دیگر در بارسا ایفا می‌کنند، مسی می‌تواند تفاوت را رقم بزند. اینکه در بازی بعدی دو تیم می‌توانیم مسی را مهار کنیم, باید بگویم تلاش‌مان را خواهیم کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.