پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آشتی پیکه و آربلوا با وساطت دل بوسکه

کد خبر : 44952  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 دی 1394
جرارد پیکه و آلوارو آربلوا به هفته ها جنگ و جدل اینترنتی خود پایان داده و اختلافات را کنار گذاشتند.
 

پس از حذف رئال از کوپا دل ری به دلیل استفاده از بازیکن محروم، پیکه به تمسخر رئال در توئیتر پرداخت. آربلوا هفته ی بعد این موضوع، به انتقاد از پیکه پرداخت و گفت که او باید به یک کمدین تبدیل شود. پس از آن پیکه آربلوا را کله مخروطی خواند و گفت که رفاقتی با او ندارد.

 


گرانرو، بازیکن سابق رئال نیز در توئیتی، پاسخ محکمی به پیکه داد. او در تویئترش نوشت:" پیکه، لطفا عقده حقارتت را کنار بگذار و به بهتر و بزرگتر از خودت احترام بگذار."


پیکه نیز در واکنش به این اتفاقات، ساعتی پس از قهرمانی بارسا در جام جهانی باشگاه ها در توئیتر خود نوشت:" تقدیم به کسانی که بهتر از من هستند."

 

این بحث و جدل ها با واکنش تند دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا همراه شد و او هشدار داد که تیرگی روایط بین رئالی ها و بارسایی ها می تواند تاثیری منفی در تیم ملی بگذارد. 

 

موندو دپورتیوو امروز به نقل از منابع نزدیک به پیکه گزارش داد که او و آربلوا در روزهای کریسمس و با وساطت دل بوسکه با یکدیگر آشتی کرده اند. این دو در رستورانی در تولدو با هم قراری گذاشته و ضمن رد و بدل کردن هدایای کریسمس و گفتمانی یک ساعته، اختلافات را کنار گذاشتند. نکته جالب اینکه در میان هدایای آربلوا، پرچم اسپانیا و تصویری از سانتیاگو برنابئو، رئیس فقید رئال مادرید به چشم می خورد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.