پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش های مسی و رونالدو به توپ طلا

کد خبر : 45476  |  زمان ارسال : شنبه 19 دی 1394

تنها 3 روز به مراسم توپ  طلا مانده در سال های اخیر رونالدو 3 بار موفق به کسب توپ طلا و مسی 4 بار موفق به کسب این جایزه بزرگ شده واکنش های جالبی مثل گریه کردن های رونالدو یا فریاد زدن هایش دیده ایم حال واکنش های این دو اعجوبه ی تکرار نشدنی دنیای فوتبال را مشاهده می کنیم .

سال 2010 دومین سال پیاپی و گرفتن توپ طلا توسط مسی :

 

این دومین سالی است که این جایزه را به دست می آورم، اما به اندازه بار اول خوشحالم البته اگر بیشتر از بار اول خوشحال نباشم.

 

2011 سومین توپ طلای مسی،رونالدو همچنان پشت سر مسی :

 

خیلی خوشحالم که برای سومین بار  و آن هم پیاپی این افتخار نصیبم می شود. یک بار بردن این جایزه هم سخت است. بسیار خوشحالم و به اندازه بار اول از این اتفاق لذت می برم.

 

2012  چهارمین توپ طلا و جاوادانگی مسی :

 

برای چهارمین بار پیاپی واقعا عالیه. ذهنم خالی شده است و نمی دانم چه باید بگویم. مثل همیشه دوست دارم که این جایزه را به خانواده ام تقدیم کنم.

 

پس از چهار سال رونالدو دستش به توپ طلا رسید : 

 

این که می بینم من برنده شده ام ، بسیار خوشحالم می کند. احساس غرور می کنم. برای کسب افتخاری به این بزرگی باید به سختی تلاش کرد. ا زتمامی هم تیمی هایم در رئال و تیم ملی ممنونم چرا که بردن یک جایزه فردی بدون کار گروهی ممکن نیست. همچنین از مربیانم در باشگاه و تیم ملی به خاطر اعتمادشان به من ممنونم.

 

2014 سومین توپ طلا رونالدو همراه با فریادی عجیب :

 

من تاکنون 8 بار اینجا بوده ام و هر بار هم مثل بارهای قبل است. قبل از خواندن نام برنده فشار بسیار بالایی را تحمل می کنم. می دانم که چقدر تلاش و سخت کوشی برای کسب این جایزه مورد نیاز است و مهم نیست برای چندمین بار اتفاق می افتد به هر حال احساساتم بر من غلبه می کند. امیدوارم این روند همچنان برای سال ها ادامه داشته باشد. از تمام هم تیمی هایم در رئال و پرتغال تشکر می کنم. این جایزه حسن ختامی است بر فصل گذشته و انگیزه ای برای شروع فصل 2015.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.