پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلوز: پای حرفم ایستاده ام، برخی رسانه ها واقعاً آشغال هستند

کد خبر : 45523  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 دی 1394

دنیل آلوز پس از دیدار برابر گرانادا در جمع خبرنگاران حضور یافته و به صحبت در رابطه با پست اخیر خود در اینستاگرام پرداخت.

 دنیل آلوز در پی "آشغال لعنتی" خطاب کردن رسانه های اسپانیا در اینستاگرام خود، عنوان کرد که پای حرفی که زده می ایستد.

به گزارش Sport، باشگاه بارسلونا طی بیانیه ای عنوان کرد که در این مورد با آلوز هم عقیده نیست و انجمن مطبوعات ورزشی اسپانیا نیز این بازیکن را تهدید به اعمال اقدامات قانونی کرده است.

اگرچه، آلوز عنوان کرد که از صحبت هایی که کرده است پشیمان نیست، اما اگر بخواهد دوباره آن پست را منتشر کند، کلمه "لعنتی" را حذف می کند. وی پس از دیدار مقابل گرانادا در جمع خبرنگاران گفت:

من گفتم که درباره نوع خاصی از خبرها صحبت می کنم. همواره فقط درباره حرفه خودم اظهار نظر می کنم و پا را فراتر از این نمی گذارم. آن ها (برخی رسانه های خاص) فوتبال را به سمتی می برند که دوست دارند. در آن لحظه عصبی بودم و عقیده خودم را عنوان کردم. اگر بخواهم صحبت هایم را اصلاح کنم، تنها در به کار بردن کلمه "لعنتی" تجدید نظر می کنم و پای بقیه حرف هایم ایستاده ام و هنوز هم، بدون عمومیت دادن این صحبت ها، فکر می کنم که این گونه است. برخی رسانه های خاص واقعاً آشغال هستند، زیرا هیچ چیزی به فوتبال اضافه نمی کنند.

وی اضافه کرد:

اگر می خواهیم که فوتبال ورزشی زیبا باشد که مردم از تماشای آن در آرامش، لذت می برند، باید تنها برخی اطلاعات خاص را منعکس کنیم. بعد ها، کسانی (برخی رسانه ها) درباره خشونت و توهین ها شکایت می کنند، اما خود آن ها اولین کسانی هستند که درباره این مسئله گزارش می دهند و چوب زیر آتش می کنند. این ها همان آشغال هایی هستند که درباره آن ها صحبت کردم. آن ها خودشان را در مقامی می گذارند که نیاز نیست در آن باشند. آن ها فقط باید در رابطه با فوتبال صحبت کنند. در آخر، این ما هستیم که زجر می کشیم. اکنون ما بازیکنی در اختیار داریم که دو جلسه محروم است، آن هم به خاطر اینکه آن ها (برخی رسانه ها) گفته بودند که او در تونل دعوا کرده، در حالی که اصلاً چنین چیزی نبوده است.

این بازیکن برزیلی همچنین در رابطه با باشگاه بارسلونا که ابتدا عنوان کرده بود با صحبت های آلوز هم عقیده نیست و بعداً طی بیانیه ای حمایت خود را از این بازیکن اعلام کرده بودند نیز خاطر نشان کرد:

من به دنبال کمک گرفتن از هیچ کسی نیستم. فکر می کنم که باشگاه باید از منافع خودش دفاع کند، نه من. این عقیده ای است که باید به آن احترام گذاشته شود، چراکه برخی اطلاعات در روزنامه ها وجود دارند که هنوز تایید نشده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.