پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: خیلی از بازکنان بارسا شایستگی حضور در مراسم گالا را داشتند

کد خبر : 46137  |  زمان ارسال : جمعه 2 بهمن 1394

 هافبک کروات بارسلونا اعتقاد دارد تعدا بیشتری از بازیکنان این تیم باید در تیم منتخب فیفا قرار می گرفتند.

 

ایوان راکیتیچ یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل اخیر و فصل جاری بوده است، تأثیر بازی او روی خط میانی بلوگرانا در فتح شش جام توسط این تیم به خوبی مشهود بود.
 
در روزی که فیفا جوایز خود را به بهترین های سال 2015 اهدا کرد، تیم راکیتیچ در ترکیب تیم منتخب 2015 چهار نماینده داشت، در حالی که این بازیکن معتقد است تعداد بارسایی های این تیم می توانست بیشتر هم باشد:

قبول دارم که انتخاب این نفرات بر عهده من گذاشته نشده بود، این تصمیمی بود که فیفا گرفته بود! شاید خود من هم این شایستگی را داشتم که در این تیم حضور داشته باشم، اما تنها در مورد خودم صحبت نمی کنم. بیشتر بازیکنان بارسلونا این شایستگی را داشتند که انتخاب شوند. به هر حال سعی می کنیم امسال بهتر از 2015 کار کنیم تا تعداد نمایندگان تیممان در لیست FIFPro افزایش پیدا کند. اگر منصفانه به بازی های بارسلونا توجه کنید، خواهید دید بازیکنان ما از همه بازیکنان تیم های دیگر بهتر بودند و به بهترین شکل ممکن از پس وظایف خود بر آمدند.
 
در کل خیلی خوشحالم که در تیمی بازی می کنم که تمام جوایز فردی و تیمی را به خود اختصاص می دهد، بزرگ ترین هدف من تکرار موفقیت هایم در بارساست و سربلندی تیمم در درجه اول اهمیت قرار دارد.

داریو سرنا، کاپیتان تیم ملی کرواسی به ترتیب به مسی، رونالدو و توماس مولر رأی داده بود و ساسیچ، سرمربی کروات ها هم انتخاب هایی مشابه کاپیتان تیمش داشت، فقط به جای مولر به عنوان نفر سوم، لواندوفسکی را برگزیده بود؛ جالب اینجاست در آرای هر دوی آنها نیمار جایی نداشت!

راکیتیچ در این باره گفت:

من همیشه به نیمار می گویم که او دانشمند فوتبال است (می خندد)! من به آرای همه احترام می گذارم و این را هم قبول دارم هر مربی و کاپیتان تنها سه رأی دارد و این کار را مشکل می کند.
 
خوشبختانه نیمار این مسأله را درک می کند، او بازیکنی حرفه ایست و می داند که با این سن و سال اگر به عملکرد خوبش ادامه دهد حتما می تواند روزی صاحب توپ طلا شود.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.