پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقایسه عملکرد MSN در جنبه های مختلف

کد خبر : 50322  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / در ادامه به مقایسه عملکردی نیمار، مسی و سوارز از جنبه های مختلف پرداخته شده است.

 

در این مقاله به بررسی مقایسه تعداد گل، میانگین ضربات، پاس گل و تعداد دقایق حضور مسی، نیمار و سوارز در دو فصل اخیر پرداخته شده است.

 


گلزنی به همان میزان فصل قبل

 

مسی، نیمار و سوارز فصل گذشته در 60 بازی رسمی 122 گل را به ثمر رسانده بودندو در فصلی که با سه گانه به اتمام رسید، رکورد گلزنی سه بازیکن مهاجم بارسا که در فصل 2008/09 دراختیار اتوئو، مسی و هانری بود را شکستند و در فصل جاری هنوز چهار بازی برای شکستن رکورد فصل خود نیز فرصت دارند و قاعدتا این رکورد نیز شکسته خواهد شد. 

 


درصد گل های مثلث مسی، نیمار و سوارز

 

در فصل گذشته، مهاجمان بارسلونا 69 درصد از گل های این تیم را به ثمر رسانده بودند یعنی 122 گل از 175 گل در کلیه بازی های فصل که این امار در فصل جاری به 75 درصد رسیده است یعنی 122 گل از مجموع 161 گل فصل و این نشان می دهد که مابقی بازیکنان سهم کمتری در گلزنی داشته اند. در فصل گذشته، مابقی بازیکنان 53 گل را به ثمر رسانده بودند درحالی که در فصل جاری 39 گل زده اند.

 

در فصل جاری، راکیتیچ و منیر با 8 گل بهترین گلزنان بارسا پس از مثل آتشین هستند درحالی که در فصل گذشته پدرو با 11 گل بالاتر از راکیتیچ با 8 گل قرار داشت که راکیتیچ نیز فرصت افزایش تعداد گل های خود را خواهد داشت.

 

مقایسه میانگین گل در هر بازی

 

مسی، نیمار و سوارز به همان میزان 122 گل فصل گذشته در فصل جاری نیز دروازه حریفان خود را باز کرده اند اما با این تفاوت که 25 گل لوئیس از 43 بازی با میانگین 0.58 گل در هر بازی به 53 گل در 49 بازی با میانگین 1.08 گل در هر دیدار در فصل جاری افزایش یافته است و سوارز تنها کسی می باشد که در تیم بارسلونا، در گلزنی از هم تیمی های خود نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری را ثبت کرده است. بنابراین سوارز شانس زیادی برای کسب کفش طلا و عنوان بهترین گلزن لالیگا دارد. 

 

در مقایسه با سوارز، مسی در فصل گذشته با 58 گل در 57 بازی و میانگین 1.01 گل در هر دیدار به 40 گل در 45 بازی با میانگین 0.88 تنزل یافته است درحالی که دو ماه از بازی ها دور بود. 

نیمار نیز میانگین گلش از 39 گل در 51 بازی فصل گذشته از 0.76 به 29 گل در 45 بازی فصل جاری با 0.64 کاهش یافته است.

 


پیشرفت نیمار در پاس گل

 

در مقیسه روی تعداد پاس گل، این نیمار می باشد که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته است چون او در این فصل با ثبت 24 پاس گل در مقایسه با 11 پاس گل فصل گذشته بسیار بهتر بوده است. از این نظر، سوارز نیز با ثبت 25 پاس گل نسبت به 24 پاس گل فصل قبل بهتر بوده است و در صدر لالیگا قرار دارد.

 

سرانجام نوبت به مسی می رسد که باید گفت تعداد پاس گل های او از 31 در فصل گذشته به 21 در فصل کنونی کاهش یافته است هرچند که مصدومیت او زمینه ساز بوده است.

 

 

بررسی دقایق حضور در بازی

 

در فصل گذشته، مسی، نیمار و سوارز تقریبا در تمام دقایق بازی کرده بودند و انریکه هرگز دست به تعویض ان ها نمی زد اما در این فصل نیز شرایط همانگونه بود تنها با این تفاوت که مسی دوری دو ماه های از میادین داشت و سوارز نیز ابتدای فصل گذشته را بابت محرومیت از سوی فیفا از دست داده بود و لوئیس 65 درصد از زمان بازی های بارسلونا در فصل گذشته را حضور داشت درحالی که در فصل جاری در 84 درصد از زمان های بازی بارسلونا بازی کرده است.

 

برای نیمار این مدت دقایق حضور در بازی تقریبا ثابت مانده است و رشدی دو درصدی به میزان رسیدن 75 درصد به 77 درصد داشته است درحالی که مسی با نزولی 20 درصدی از 93 به 73 بابت مصدومیت هایش مواجه گردید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.