پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

9 ژوئن 2007 / نفرت از اسپانیول !

کد خبر : 50749  |  زمان ارسال : شنبه 18 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / آبی اناری ها فردا دیداری حساس مقابل اسپانیول در دربی کاتالان در راه کسب قهرمانی لالیگا درپیش خواهند داشت که در ادامه به دیداری مشابه به مانند فصل جاری خواهیم پرداخت که دو تیم در هفته 37 لالیگا به مصاف یکدیگر رفته بودند.

 

9 ژوئن 2007

 

در 9 ژوئن 2007، اسپانیول با دور کردن دست بارسلونا از عنوان قهرمانی لالیگا، زمینه ساز قهرمانی رئال مادرید گشت به صورتی که در هفته ای که رئالی ها در هفته 37 لالیگا مقابل زاراگوزا با تساوی 2-2 متوقف شده بودند، آبی اناری ها بهترین فرصت برای پیشی گرفتن از رئال فابیو کاپلو را از دست دادند تا درنهایت در انتهای فصل با کسب امتیاز مشابه 76 با رئال، با قرار گرفتن در جایگاه دوم، قهرمانی را از دست بدهند.

 

در آن روز، رائول تامادو برای اسپانیول در جریان تساوی 2-2 مقابل بارسلونا قهرمانی را با گل های خود از دستان آبی اناری ها بیرون کشید تا آبی اناری ها علارغم برتری 5-1 هفته پایانی باتوجه به برتری 3-1 رئال مقابل مایورکا نتوانند به قهرمانی دست یابند. رائول چند روز پیش در مصاحبه ای با مارکا، آن شب را بسیار خاص توصیف کرد تا 9 ژوئن 2007 به نفرتی از تیم اسپانیول برای هواداران بارسا بدل گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.