پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویدیو : مراسم کامل معارفه یری مینا عنوان بازیکن جدید بارسلونا

کد خبر : 74692  |  زمان ارسال : شنبه 23 دی 1396

اختصاصی بارسا نیوز - یری مینا امروز به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معارفه شد . در نیوکمپ نزدیک به 9 هزار نفر برای معارفه این مدافع شرکت کردند که اکثر آنها کلمبیایی و هموطن مینا بودند . علت این استقبال این است که مینا اولین کلمبیایی تاریخ بارسلونا است .

 

معارفه کمی عجیب بود زیرا یری مینا در ابتدای ورود به نیوکمپ کفش های خود را در آورد که یک روند معمول نیست . مینا در توضیح گفت با کفش وارد خانه جدید خود نمیشود و با این جمله دل هواداران بارسلونا را بدست آورد . وقتی او پیراهن بارسلونا را پوشید و همه فریاد زدند " واموس بارسا ! ویسکا بارسا " .

 

بعد از مراسم معرفی در زمین چمن , مینا با رسانه ها گفتگو کرد . 103 روزنامه نگار برای تهیه گزارش مجوز گرفته بودند که 25 نفر آنها کلمبیایی بودند و در مجموع از 70 رسانه مختلف در کنفرانس مینا حضور داشتند .

 

او همچنین با بازیکنان جوان آکادمی بارسلونا نیز بازی کرد . همچنین اسپانسر بارسلونا شرکت آئودی یک خودرو به این بازیکن اهدا کرد .

 

در بخشی از مراسم نیز یری مینا که به رقص بعد از گل هایش معروف است برای هواداران رقصید تا مطمئن شویم قرار است او چنین کاری را در نیوکمپ نیز ادامه دهد .

 

دانلود با حجم 630 مگابایت

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.