پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلبا: منتظر یک چلسی بسته و تدافعی هستیم

کد خبر : 76983  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 اسفند 1396
جوردی آلبا در مراسم آدیداس

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، جوردی آلبا پس از حضور در دوربین مخفی آدیداس در یک فروشگاه ورزشی با تغییر چهره خود درخصوص بازی با چلسی صحبت کرد.

 

بارسلونا که در دیدار رفت با تساوی 1-1 از استمفوردبریج خارج شد شانس اول صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان است که  آلبا درخصوص بازی برگشت گفت:

بازی برگشت نیز مشابه بازی رفت خواهد بود، بازی با تیمی که عقب می نشیند تا منتظر فرصتی برای ضربه زدن بماند و دیدار بسته ای خواهد بود. ما می دانیم که درنیوکمپ یک گل مزیت داریم اما امیدواریم که در استادیوم خودمان و در کنار هوادارانمان این مرحله حذفی دشوار را پشت سر بگذاریم.

 

عملکرد شخصی در فصل جاری؟

خب اینکه ما بازی مستقیم انجام نمی دهیم و از کل زمین استفاده می کنیم طبیعتا احساس بهتری به من می دهد. من هر روز به تلاش جهت بهتر شدن و یادگیری هرچه بیشتر ادامه می دهم و امیدوارم که بتوانم بزرگ ترین عناوین قهرمانی باشگاهی را با بارسلونا و سپس جام جهانی را به همراه اسپانیا فتح کنم که این عنوان را ندارم.

 

دفاع مقابل بارسلونا؟

فصل خوبی داشته ایم و تمامی تیم ها در تلاش هستند تا جایی که امکانش هست فضا را به روی ما ببندند و وقتی با چهار دفاع نتوانند این کار را با 5 دفاع انجام می دهند اما با بازیکنان باکیفیتی که ما داریم پاس هایی می دهیم که بازیکنان حریف نمی بینند و می توانیم از این مزیت بهره ببریم.

 

آلبا درنهایت از بودن در بارسلونا اعلام خوش شانسی کرد و گفت:

من از بودن در بارسلونا خوش شانس هستم که همه چیز را در سطح باشگاهی فتح کرده ام و امیدوارم که بتوانم عناوین بیشتری را فتح کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.