پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور: دوست دارم با اینیستا، با خدای فوتبال بازی کنم !

کد خبر : 77270  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 اسفند 1396
با کوتینیو حرف زدم

اختصاصی بارسانیوزآرتور هنریکه هافبک باشگاه گرمیوی برزیل که بارسلونا با گرمیو برای انتقال او به نیوکمپ به توافق رسیده است پس از بازگشت از مصدومیت و به ثمر رساندن اولین گل خود در مصاحبه ای از انتقال به بارسلونا صحبت کرد.

 

آرتور که به عنوان اینیستای جدید بارسلونا لقب گرفته است در ژانویه 2019 به بارسلونا خواهد آمد تا به جمع بزرگان تیم بپیوندد و در شرایطی که اخبار از خروج تابستانی اینیستا و انتقالش به چین حکایت دارند، آرتور از انگیزه خود برای بازی در کنار کاپیتان بارسلونا سخن گفت.

 

آرتور در مصاحبه ای با وب سایت گلوبو عنوان کرد:

من خبرهای خروج اینیستا از بارسلونا را دیده ام اما نمی دانم که درست است یا که نه و شاید به چین برود. علاقه من روی ماندن اوست چون بازیکنی با کیفیت اینیستا در هیچ کجا پیدا نمی شود. من دوست دارم تا در کنار او بازی کنم و فکر می کنم که هواداران و مدیران بارسلونا نیز همین را می خواهند.

 

آرتور در مقایسه خود با اینیستا گفت:

من نمی خواهم وارد این بحث شوم چون اینیستا الگوی من است و هر کدام از ما ویژگی های خودمان را داریم. او اینیستا استف خدای فوتبال ولی من تازه دوران حرفه ای را آغاز کرده ام. من باید به بارسلونا بروم و بهترین بازی خودم را انجام دهم و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

اگر اوضاع به خوبی پیش برود و اگر به خوبی در تیم و شهر وفق یابم و سازگار شوم، هدفم این است که دوران حرفه ای فوق العاده ای را برایم خودم رقم بزنم. اینیستا بازیکنی است که تحسینش می کنم.

 

آرتور درخصوص یادگیری زبان اسپانیایی گفت:

من کلاس ها را آغاز کرده ام و وقتی خبر رسمی توافق اعلام شد دوره یادگیری را شروع کردم. باید خودم را برای آینده آماده کنم تا بتوانم صحبت های مربی و هم تیمی هایم را درک کنم.

 

گفت و گو با کوتینیو؟

من گفت و گویی اخیرا با کوتینیو داشتم و دیدم که از من در مصاحبه اش تمجید کرد و می خواستم از او تشکر کنم و به او بابت شخصیتش چه بیرون و چه درون زمین تبریک گفتم.

 

بوسه بر لوگوی گرمیو پس از گل به اینتر ناسیونال؟

من فکر می کنم افراد زیادی درخصوص بارسلونایی شدنم صحبت کرده اند و اینکه من دیگر کاری با گرمیو ندارم و تمرکزم روی بارسلونا است. کسانی که من را می شناسند شخصیتم را می دانند و بوسه ام برای شفاف سازی بود. گرمیو در قلب من جای دارد و می خواستم با این کار از گرمیو و هواداران تشکر کرده باشم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.