پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نارضایتی باشگاه از نحوه مدیریت اومتیتی برای تمدید

کد خبر : 77781  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 فروردین 1397
تاثیر مخرب روانی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا همچنان در حال مدیریت بحث تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی در شرایطی است که روابط بابت درخواست این مدافع فرانسوی برای قرار گرفتن در رده دوم پردستمزدترین بازیکنان باشگاه به سردی گراییده است.

 

طبق گزارش، مدیران باشگاه بارسلونا از نحوه مدیریت ماجرا توسط ساموئل اومتیتی برای راه امدن با باشگاه بر سر تمدید راضی نیستند بازیکنی که در مصاحبه اخیر خود در پاسخ به آینده اش از وضعیت نامعلوم یاد کرد.

 

ساموئل با تنها 60 میلیون یورو بند آزاد سازی در وضعیت پرحباب بازار نقل و انتقالات، منچستر یونایتد را به دنبال خرید خود می بیند و پیشنهاد وسوسه انگیز شیاطین سرخ باعث درخواست دستمزدی شده که مدیران باشگاه را بابت قرار گرفتنش در کنار لوئیس سوارز از نظر دستمزد شگفت زده کرده است.

 

افت از زمان بحث تمدید

 

در بارسلونا همه متوجه تغییر عملکرد ساموئل اومتیتی در بازی هایش پس از موضوع تمدید شدند بازیکنی که حتی خودش نیز در روی گل دوم بارسلونا به زم که با تاثیرگذاری اش همراه بود با نشان دادن لوگو از وجود داشتن فشار روی خود باابراز علاقه به باشگاه خبر داد.

 

با این حال انچه که مشهود به نظر می رسد، اومتیتی شب گذشته یکی از بدترین بازی های خود در بارسلونا را به ویژه روی گل اول توسط ژکو نمایش گذاشت در شبی که تیم بارسلونا شب بدی را سپری کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.