سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش اومتیتی به خشم پیکه و بوسکتس !

کد خبر : 77931  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 فروردین 1397
نشست دو بازیکن باتجربه با اومتیتی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش آ اس مادرید، ساموئل اومتیتی بعدازظهر روز گذشته در نیوکمپ احساس خوبی درون زمین داشت و توانست در کنار بازی خوب گل دوم تیم را نیز به ثمر برساند و در دوئل ها موفق عمل کرد.

 

این بازی خوب از سوی ساموئل اومتیتی در شرایطی بروز پیدا کرد که او یکی از مقصران بزرگ شکست سنگین 3-0 در المپیکوی رم بود و حتی گمانه زنی ها درخصوص بازی کردن ورمالن به جای او در دیدار مقابل والنسیا وجود داشت که درنهایت والورده تصمیم گرفت تا فرصت دیگری به اومتیتی دهد.

 

اومتیتی که پس از باز شدن بحث تمدید قراردادش دچار افت شد، پس از بازی مقابل رم روزهای راحتی را سپری نکرد و اولین انتقادها از او در همان رختکن رم با گفت و گوی پیکه و بوسکتس با ساموئل شکل گرفت و دو بازیکن باتجربه و ناراحت بارسلونا با او صحبت کردند.

 

در حین برگشت و در هواپیما نیز پیکه و بوسکتس به سمت اومتیتی رفتند تا به او بفهمانند که نگرش او درون زمین در هفته های اخیر مناسب نبوده و به او برای فتح لالیگا و جام حذفی نیاز دارند و اومتیتی نیز با سری رو به پایین و خجالت زده توضیحاتی را ارائه کرد و درنهایت در دیدار مقابل والنسیا موفق شد تا به فرم خوب خود بازگردد بازیکنی که بابت اخلاق و رفتارش پتانسیل لازم را برای تبدیل شدن به بازیکنی محبوب در بارسلونا را دارد.

 

بنابراین در روزهایی که باشگاه با ساموئل بر سر دستمزد برای تمدید جهت افزایش بند ازاد سازی اش به تمدید نرسیده و ساموئل با شادی پس از گل خود خبر از باقی ماندن داده اما این موضوع روی او اثرگذار بود که پیکه و بوسکتس سعی در برطرف کردنش داشتند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.