پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سود بارسلونا در آخرین نشست برای تمدید اومتیتی

کد خبر : 78229  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397
عقب نشینی ساموئل

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش منابع اسپورت به عنوان اولین منبع گزارش دهنده آغاز مذاکرات تمدید ساموئل و عدم توافق در اولین نشست، بارسلونا در روند تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی گام بزرگی را برداشته و خوشبینی زیادی برای بقای مداقع فرانسوی خود دارد.

 

طبق گزارش، اگرچه که باشگاه هنوز پیروز مذاکره با اومتیتی جهت تمدید نشده اما آخرین گفت و گوها و ذاکره بین نمایندگان ساموئل و باشگاه با پیشرفت همراه بوده و برای باشگاه سوداور بوده است به این معنی که توانسته اند اومتیتی را از موضع دستمزد درخواستی خود عقب برانند اما مذاکرات برای رسیدن به توافق نهایی همچنان در جریان است و انتظار می رود که حدودا 3 هفته دیگر زمان ببرد.

 

درحالی که باشگاه همچنان درتلاش است تا با ساموئل قبل از جام جهانی برای تمدید به توافق برسد اما ساموئل با درخواست دستمزد 9 میلیون یورویی در کنار بازیکنانی چون سوارز و اینیستا روند مذاکرات را طولانی کرد که پیشنهاد باشگاه منچستر یونایتد در این موضوع تاثیرگذار بوده است چون شیاطین ضمن پرداخت دستمزد موردنظر مشکلی برای پرداخت بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی او نیز نداشتند.

 

اما علی رغم پیشنهاد منچستر یونایتد، ساموئل همچنان اولویت آینده ورزشی خود را روی بارسلونا قرار داده چون بارسلونا را بهترین پروزه ورزشی برای خود می بیند چون از وضعیت خود و اعتماد تیم نسبت به خود راضی است.

 

با تمایل هر دو طرف برای ادامه همکاری حالا به نظر می رسد که اومتیتی از موضع ابتدایی خود بابت اختلاف زیاد دستمزد پیشنهادی بارسلونا و درخواستی خود عقب کشیده و به احتمال فراوان این مدافع فرانسوی به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان آینده باشگاه و اصلی ترین مرد خط دفاع به کار خود در نیوکمپ ادامه خواهد داد.

 

اما بارسلونا در کنار تمدید با ساموئل به دنبال تقویت خط دفاعی خود است که کلمنت لنگلت بیشترین شانس را در صورت پذیرفتن چالش نیمکت نشینی و رقابت دارا می باشد در شرایطی که ورمالن در آخرین سال قرارداد به سر می برد و احتمال خروج قرضی یری مینا نیز وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.