پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استقبال هواداران رئال از ابتکار الکلاسیکویی موندو برای اینیستا

کد خبر : 78482  |  زمان ارسال : شنبه 15 اردیبهشت 1397
تونل مشترک

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو پس از اعلام زیدان مبنی بر تشکیل ندادن تونل افتخار برای بارسلونا و همچنین آندرس اینیستا، موندو دیپورتیوو با ایده روز جمعه خود مبنی بر تشکیل تونل مشترک بارسلونا و رئال مادرید برای اندرس اینیستا بابت جدایی از بارسلونا سر و صدای زیادی به پا کرده که با استقبال هواداران بارسلونا و رئال مادرید در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

 

با منتشر شدن این ایده، تلاش برای صورت گرفتن این حرکت با هشتگی در شبکه های اجتماعی در حال گسترش یافتن است تا اینیستا در آخرین الکلاسیکوی دوران حرفه ای خود مورد تقدیر قرار بگیرد.

 

اگرچه که در سطح رسمی برنامه ای برای این کار صورت نگرفته اما والورده و زیدان در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی خود مورد سوال قرار خواهند گرفت درحالی که باشگاه برای بازی هفته اخر در نیوکمپ مقابل سوسیه داد برنامه ریزی جشن خداحافظی را ترتیب داده است که شامل بنر بزرگی در سپاس از کاپیتان است.

 

با این حال طبیعتا این اقدام مشترک مخالفانی نیز در بین هواداران هر دو تیم داشته است که برخی از آبی اناری ها هرگونه اقدام مشترک با رئالی ها را ناپسند می دانند و برخی هواداران رئال نیز معتقدند که اینیستا پیش از این بابت گل فینال جام جهانی محبت و احترام آن ها را دریافت کرده است.

شما با این ایده موافقید؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.