پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز: مثل مسی در جهان نمی بینم؛ حسادتی بین ما وجود ندارد

کد خبر : 79410  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 خرداد 1397
لئو در دشوارترین زمان کمکم کرد

اختصاصی بارسانیوز – بازیکنان بارسلونا پس از یک فصل حضور در کنار هم با درپیش بودن جام جهانی از یکدیگر جدا شده اند و به اردوی تیم های ملی پیوسته اند که این جدایی برای مسی و سوارز می تواند سخت تر باشد دو بازیکنی که رابطه ای بسیار صمیمی با هم دارند.

 

لوئیس سوارز درخصوص جام جهانی گفت:

جام جهانی رویای بزرگی است و ما در گروه دشواری قرار داریم و ابتدا باید مقابل مصر و عربستان خودمان را زنده نگه داریم که کار دشواری است و باید برای پیروزی روز خوبی داشته باشیم.

 

هم بازی بودن با مسی؟

لئو بهترین بازیکن جهان است. لئو هم تیمی و دوست من است، یک شخصیت عالی به عنوان مرد خانواده و من انچه را که در مسی می بینم در بقیه جهان نمی بینم. ما تنها بازیکن فوتبال نیستیم بلکه پدر هم هستیم و خانواده داریم و حتی عادت های مشترکی نیز داریم. هر دو شوخ طبعی را دوست داریم، با هم می نوشیم و گاهی اوقات هم با هم غذا می خوریم و اینگونه رابطه خودمان را بهتر کرده ایم که باعث افزایش اعتماد به نفس شد. در فوتبال پیدا کردن دوست واقعی دشوار است اما مسی دوستی واقعیست و این در طول سال ها به من ثابت شده چون به من در لحظات دشوارم کمک کرد تا کفش طلا را کسب کنم.

 

اگر بایستی به مسی کمک کنم حتما این کار را میکنم و بین ما حسادتی وجود ندارد بلکه بابت دوستیمان افتخار می کنیم. لحظاتی درون زمین وجود دارد که به من ثابت می کند و نشان می دهد که مسی تا چه حد فوتبالیستی فوق العاده است و کاری که او انجام می دهد باورنکردنیست.

 

بچه های اول ما نیز هم سن و سال هستند و به یک مدرسه می روند و همچنین در یک اکادمی فوتبال بازی می کنند و با هم تمرین میکنند و همسرمان ما نیز در یک فروشگاه مد فعالیت دارند.

 

نیمار؟

من معتقد نیستم که او بخاطر پول رفته. او اهداف دیگری داشت که می خواست آن ها را در پاریس به دست آورد. من و مسی با او صحبت کردیم چون میخواست نظر ما را بداند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.