پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: خروج ستاره ها از لاماسیا اتفاقی نادر است

کد خبر : 79580  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 خرداد 1397
بهترین بازیکنان ورودی هم با فلسفه بارسلونا مشکل دارند

اختصاصی بارسانیوزلیونل مسی امروز روی جلد روزنامه اسپورت رفت که طی یک مصاحبه اختصاصی از خروج ستاره های لاماسیا به عنوان اتفاقی نادر و عجیب نام برد.

 

مسی که در 13 سالگی وارد لاماسیا شد و به سرعت با طی کردن پله های ترقی به تیم اصلی تحت هدایت فرانک ریکارد رسید حالا شاهد خروج ستاره های لاماسیا در فصول اخیر است که مسی در این خصوص هشدار داد.

 

فکر می کنی که باید به آکادمی بشتر توجه داشت؟

این فلسفه باشگاه است به خصوص در سال های گذشته که از زمان گواردیولا شما ورود بازیکنان از لاماسیا را می دیدید که در سال های اخیر کمی افت داشته و بازیکنان مهمی لاماسیا را ترک کرده اند تا فرصت بازی بیشتری به دست آورند.

 

درکشان می کنی؟ نگرانی؟

اینکه آن ها بهترین تیم جهان را به مقصد باشگاه کوچک تری با دیدن امکان بازی بیشتر ترک می کنند نادر است که به دلیل اینکه خیلی جوان هستند نمی خواهند صبر کنند. تیم هایی از انگلستان و آلمان آمده اند همانطور که پسر 16 ساله ای (سرجی گومز) که وعده تمرین و بازی در تیم اول به او داده شده بود و او را بردند. بدیهی است که نمیتوان از تمامی بازیکنان در تیم اصلی استفاده کرد اما بازیکنانی .وجود دارند که سزاوارش هستند و به ان ها شانس رسیدن به تیم اصلی را داد که ببینیم می توانند یا که نه

 

فلسه و سبک بازی از تعریف خودت؟

کمی از آن را گفتیم. فلسفه باشگاه ورود بازیکنان از آکادمی است و بازی با همان روش آکادمی است. گاهی اوقات بازیکنان از بیرون به تیم اضافه یم شوند و تایم دشواری را بابت وفق یافتن می گذرانند چون ساده به نظر می رسد اما اینطور نیست. ما که سال هاست با این شیوه کار کرده ایم، شیوه کار را می دانیم و موقع دریافت توپ می دانیم چه کنیم و اینکه هم تیمی ها کجای زمین هستند که این حتی برای بازیکنان خیلی خوب هم برای وفق یافتن آسان نیست البته بدیهی است که هرچ بازیکن حرفه ای تر و دارای کیفیت بیشتری باشد ان را سریعتر یاد خواهد گرفت اما در هر صورت دشوار است. سبک اینجا با هر جای دیگر فرق دارد.

 

تغییرات فلسفه در طی گذر زمان؟

به عنوان یک باشگاه سعی کرده ایم حفظش کنیم که با ورود مربیانی با فلسفه های متفاوت در طول سال ها تغییر کرده است. این بستگی به مربی در هر مقطع دارد.

 

احساس تو نسبت به "وابستگی بارسلونا به مسی"؟

دیوانه کننده است که باشگاهی چون بارسلونا به یک بازیکن متکی باشد. اگر اینچنین است تفکری اشتباه است چون بارسلونا بازیکنان بزرگی دارد. ما درخصوص بازیکنان درجه اول صحبت می کنیم، بهترین های جهان و این حرف فاجعه بار است.

 

اخیرا گل هایت را به صورت متفاوت جشن می گیری مثل گل روبرتو مقابل پاری سن ژرمن و گل به رئال مادرید؟

نه، به صورت طبیعی رخ می دهد. کامبک مقابل پاری سن ژرمن غیر ممکن بود و الکلاسیکو نیز بای ویژه ای است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.