پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ناراحتی و نگرانی بارسلونا از اقدامات پیکه

کد خبر : 83024  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 شهریور 1397
باشگاه از حواشی خوشحال نیست

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، در باشگاه بارسلونا بابت حواشی به وجود آمده برای جرارد پیکه در بیرون از زمین فوتبال نگرانی وجود دارد چون مشکلات اخیر او در رانندگی بدون مجوز به تصویر و چهره او در سطح عمومی آسیب رسانده و نگرانی دیگر باشگاه بابت تولید مستند گریزمان از سوی اوست.

 

طبق گزارش، در بدنه باشگاه برخی نیز اعتقاد دارند که رفتار جرارد پیکه در خارج از مستطیل سبز می تواند به تصویر یا نام تجاری بارسلونا نیز خدشه وارد کند آن هم در شرایطی که او چند ماه قبل قرارداد خود را تا 2022 تمدید کرده و در فصل جدید به عنوان کاپیتان سوم تیم وظیفه بزرگی را نیز یدک می کشد.

 

پس از اینکه جوزپ ویوس سخنگوی باشگاه درخصوص جریمه پیکه توسط باشگاه پاسخ داد که درست نیست او بابت یک تخلف دو بار جریمه شود و این موضوع را بخشی از زندگی شخصی اش نامید، جوردی مستره نیز در گفت و گو با موندو دیپورتیوو موضوع مستند گریزمان و تولید آن توسط پیکه را موضوعی درون باشگاهی دانست.

 

با این باشگاه از رفتارهای پیکه در ماههای اخیر راضی نیست که باعث ناراحتی در بدنه باشگاه شده که در ابتدای فصل نیز با ترک اردوی تیم راهی آمریکا بابت جلسه بین المللی تنیس برای دیویس کاپ شده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.