پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اکیپ؛ اطمینان جراحی نشدن اومتیتی از بارسلونا به فرانسه !

کد خبر : 84109  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مهر 1397
زمان بازگشت اومتیتی به میادین

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روزنامه اکیپ فرانسه، پرشکان تیم ملی فوتبال فرانسه در تماسی با کادر پزشکی باشگاه بارسلونا نسبت به جراحی نشدن زانوی ساموئل اومتیتی اطمینان دریافت کرده اند به این صورت که در حال حاضر تئوری یاایده عمل جراحی را در سر ندارند.

 

درحلی که باشگاه بارسلونا 28 سپتامبر در بیانیه ای ضمن تایید مصدومیت اومتیتی از ناحیه زانو مدت غیبت او را بستگی به روند درمانش اعلام کرد، ساموئل ضمن از دست دادن بازی با بیلبائو، در دیدار مقابل تاتنهام و والنسیا نیز حضور نداشت و هم اکنون نیز قادر به بازی مقابل سویا، اینتر میلان و الکلاسیکو نخواهد بود.

 

طبق گزارش روزنامه اکیپ، پزشکان بارسلونا به پزشکان تیم ملی فرانسه ضمن توضیح کامل وضعیت ساموئل گفته اند که درحال حاضر هیچ ایده ای برای جراحی زانوی او وجود ندارد به صورتی که او هنوز از التهاب غضروف زانوی پای خود همچون فصل گذشته رنج می برد.

 

طبق گزارش، پزشکان بارسلونا اعلام کرده اند که ساموئل می تواند در اواسط ماه نوامبر و تا قبل از دور بعدی بازی های ملی برای بازی آماده باشد.

 

وضعیت زانوی اومتیتی اینگونه است که پس از مدتی نیاز به استراحت دارد و بارسلونا قصد دارد تا به همین روند برای جراحی زانوی او در فرصت مناسب ادامه دهد.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.