پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرانی در بارسلونا بابت زانوی اومتیتی

کد خبر : 85487  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 آذر 1397
ناراحتی در غضروف درمان نشده

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، خبر بد دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل آیندهوون، خروج ساموئل اومتیتی از لیست بازی به دلیل درد مجدد از ناحیه زانوی پای چپ بود در شرایطی که ساموئل پس از دو ماه درمان مراقبتی جهت بهبود غضروف، مقابل اتلتیکو مادرید 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

 

اومتیتی که در لیست 21 نفره والورده یکی از 3 بازیکن خط خورده از لیست نهایی تیم در کنار جوکین دروازبان تیم دوم و ریکی پویگ بود هم اکنون باشگاه را بابت درد زانوی خود نگران کرده اگرچه که خوان گاسپارت دستیار والورده اعلام کرد که صرفا درخصوص او ریسک نکردند و اگر بازی فینال بود ساموئل بازی می کرد.

 

با این حال مدیران بارسلونا درخصوص زانوی اومتیتی نگران هستند چون در صورت دراختیار نداشتن او، تنها لنگله و پیکه را در کنار ورمالن نامطمئن بابت مصدومیت های همیشگی خود در اختیار خواهند داشت که چومی تنها راه حل آن ها در صورت عدم خرید مدافع به عنوان بازیکن تیم دوم محسوب می شود که قطعا تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را در صورت نیاز ندارد.

 

اومتیتی در فصل گذشته نیز با دوری چند ماهه از میادین در روش درمان مراقبتی مواجه شد تا برای جام جهانی اماده باشد و برای فصل جاری نیز باشگاه عمل جراحی زانوی اومتیتی را به تعویق انداخت.

 

هم اکنون همه مثل والورده درانتظار گزارش کادر پزشکی باشگاه بارسلونا هستند که ببینند درنهایت زاوی اومتیتی عمل خواهد شد یا اینکه طبق گفته آسپیازو جدی نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.