پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ پر کاربردترین مهره والورده

کد خبر : 87500  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 بهمن 1397
34 بازی رسمی در فصل جاری

اختصاصی بارسانیوز - علی رغم درخواست رسمی ایوان راکیتیچ از باشگاه بارسلون به ویژ جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه درخصوص تمدید قرارداد و ادامه کار در باشگاه اما طبق گزارش اسپورت، برنامه ای برای تمدید قرارداد ایوان وجود ندارد و به نوعی این هافبک کروات می تواند در انتهای فصل بارسلونا را ترک کند.

 

اما این گزارش اسپورت در شرایطی است که ایوان راکیتیچ مهره ای کلیدی در برنامه ارنستو والورده محسوب می شود به صورتی که با تلاش والورده با رد پیشنهاد بزرگ پاری سن ژرمن در بارسلونا به امید دریافت پیشنهاد تمدید باقی ماند.

 

ایوان راکیتیچ در فصل جاری 2720 دقیقه در 4 بازی رسمی فصل بازی کرده و تنها جرارد پیکه را با 2880 دقیقه بازی را بالاتر از خود از نظر تعداد دقیقه بازی می بیند و از این رو مهره ای کلیدی در برنامه ارنستو والورده محسوب می شود.

 

راکیتیچ اگرچه از نظر تعداد دقیقه بازی در صدر نیست اما با درنظر گرفتن تعویض شدن با حضور در 34 بازی رسمی در فصل جاری از نظر تعداد بازی صدرنشین است و تنها بوسکتس و کوتینیو را با 33 بازی پشت سر خود می بیند.

 

بنابراین هم اکنون سوال اینجاست که اگر والورده تصمیم به اجرای بند افزایش یکساله قرارداد خود بگیرد، تکلیف راکیتیچ چه خواهد شد در شرایطی که والورده در تابستان قبل او را به ماندن راضی کرد و هم اکنون نیز باشگاه های بزرگی چون چلسی، منچستر یونایتد، اینتر میلان، بایرن مونیخ و یوونتوس به دنبال جذبش هستند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.