پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جرارد پیکه؛ خاموش نشدنی، بهترین مدافع جهان (+ عکس)

کد خبر : 88024  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 اسفند 1397
جرارد چیز دیگریست !

اختصاصی بارسانیوز - جرارد پیکه مدافع دوست داشتنی بارسلونا در طول دو الکلاسیکوی اخیر در یک هفته گذشته نه تنها بابت بازی خوبش بلکه بابت مصاحبه هایش در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته مدافعی که پس از افتی مقطعی در ابتدای فصل به روند باثثبات خود بازگشته و به عنوان یکی از پر بازی ترین بازیکنان فصل که تا زمستان مهره ای بدون جایگزین بوده همچنان در بالاترین سطح فوتبالی حضور دارد در شرایطی که تودیبو نیز در زمستان به تیم اضافه شده تا شاید به او فرصت استراحت برسد.

 

از این رو روزنامه اسپورت با روی جلد بردن جرارد پیکه از او به عنوان "بهترین مدافع میانی جهان" تیتر زد که در قاب تصویر روی جلد، سرخیو راموس نیز حضور دارد تا شاید به نوعی در انتخاب تصویر هدف خاصی مدنظر این روزنامه باشد چون راموس با رفتار زشت خود در قبال مسی یک بار دیگر اخلاق را در درون زمین باخت.

 

جرارد پیکه پس از اظهارنظر جنجالی خود در الکلاسیکوی چهارشنبه شب در جام حذفی در حمایت از زندانیان سیاسی با توهین کارلوس هررا مواجه شد که پس از الکلاسیکوی شنبه اعلام کرد " من به او توهین نخواهم کرد چون والدینم به من آموختند که احترام گذاشتن چیز دیگریست".

 

این تنها اظهارنظر پر سر و صدای پیکه نبود چون جرارد قبل از برگزاری الکلاسیکو نیز بابت اعتراضات داوری به رئال مادرید طعنه انداخته بود که چرا از سود بردن در واندا متروپولیتانو در دربی مادرید حرف نمی زنند و خوشحال است که در رشته های دیگری چون هاکی فعالیت ندارند چون در آنجا نیز از داوری گله مند می شدند.

 

 

پیکه همچنین به اعتراض سولاری مبنی بر تقویم بازی ها و استراحت 24 ساعته کمتر تیمش قبل از الکلاسیکوی چهارشنبه نیز یادآور شده بود که در الکلاسیکوی رفت لالیگا آن ها 24 ساعت ببیشتر از بارسلونا استراحت کرده بودند اما 5-1 شکست خوردند.

 

اما جرارد پیکه در این هیاهوی رسانه ای هرگز تمرکز خود را از دست نداد حتی در شرایطی که در سانتیاگو برنابئو با قرار داشتن زیر فشار هواداران رئال مادرید حتی در قبال توهین به همسر و فرزندانش نیز خونسرد ماند و در نهایت بازهم مشت های گره کرده خود را به نشانه پیروزی در برنابئو بالا برد.

 

جرارد در ابتدای فصل نیز در لحظات حساس سفرهای خود برای جام دیویس کاپ و به ویژه مستند تصمیم گریزمان کاملا روی فوتبال خود متمرکز ماند و حالا در بهترین سطح خود در راه فتح لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.