پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کامل آلبا : از باشگاه برای تمدید قراردادم متشکرم . برابر رم ما شانس اول صعود بودیم اما اتفاق دیگری رخ داد

کد خبر : 88198  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 اسفند 1397
کنفرانس آلبا به مناسبت تمدید قرارداد

اختصاصی بارسا نیوز - جوردی آلبا امروز با بارسلونا برای تمدید قرارداد تا سال 2024 به توافق رسید . این بازیکن به همین مناسبت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد .

 

قرارداد آلبا 5 ساله و با بند خروج 500 میلیون یورویی طی روزهای آینده تمدید خواهد شد . این یعنی عملا او میتواند در بارسلونا بازنشسته شود .

 

تشکر

من از باشگاه و هیئت مدیره برای این لحظه بسیار خاص و عاطفی سپاسگزارم . با این قرارداد جدید من تا 5 سال دیگر نیز در خانه ام خواهم ماند . امیدوارم که لحظات خاصی را تجربه کنم و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم .

 

35 سالگی

من با بارتومئو که قرار است به من قراردادی 5 ساله دهد تماس خواهم گرفت . من در بهترین لحظات زندگی ام هستم و از لحاظ جسمی نیز احساس خوبی دارم . واقعا میخواهم در بارسلونا بمانم . خانواده ام نیز همین را میخواهند .

 

کسب 3 گانه

جام های دشواری برای برنده شدن هستند و هرگز ( کسب 3 گانه ) آسان نیست اما ما تیمی هستیم که مدت ها با هم بوده ایم . دست یابی به 3 گانه آسان نیست اما امیدواریم که تمام جام ها را کسب کنیم .

 

تمدید

رویای من همیشه ( ماندن ) در بارسلونا بوده است . این رویای من بوده و حالا من آن را 5 سال دیگر نیز تجربه خواهم کرد . من میدانم که بازی خارج از اینجا چگونه است و اینجا چه چیزی برایم ارزشمند است . ذهنیت من ادامه مبارزه مانند کاریست که همیشه کرده ام و این ذهنیت تغییر نخواهد کرد .

 

ماندن

من بیشتر از خودم از خانواده ام مراقبت میکنم . آنها همیشه حامی من بوده اند . داشتن اعتماد باشگاه مهم است . داشتن اعتماد مربی هم همینطور است . من احساس خوبی دارم .

 

بارسلونا

همیشه به من گفتند که بمانم و منم همین کار را کردم . رویای من تحقق یافته و من از تمام جنبه های زندگی ام راضی هستم .

 

رابطه با مسی

رابطه بسیار خوبی داریم و من از نظر سطح بازی نیز بسیار خوب هستم . احساس خوبی دارم . هم تیمی هایم کمک زیادی میکنند . همه آنها دوستان من هستند .

 

لیگ قهرمانان

من میدانم که طرفداران عاشق آن هستند و نیازی نیست حتما از آنها بپرسیم ( که آیا قهرمانی در لیگ قهرمانان را میخواهند یا نه ) . آنها به ما برای پیروزی کمک میکنند  .

 

پیکه

او در سطح عالیست و لنگله نیز به شکلی کار کرده که انگار سالهاست در بارسلونا حضور دارد . او بازیکن عالی است و بسیار خوب عمل میکند و این عملکرد خوب را در سال اول داشته که اصلا آسان نیست .

 

مسی

امیدوارم تا زمانی که من هستم او نیز اینجا بماند . او سال های زیادی اینجاست و من و بقیه در کنار او بزرگ شده ایم . ( او باعث شده تا ) من بهبود یابم .

 

رقابت ( برای بازی )

اگر در سطح خودم باشم اهمیتی نمیدهم . من فکر میکنم که باشگاه در تمام خطوط به خوبی کار میکند . بازی کردن در اینجا با سایر تیم ها متفاوت است . اگر من رقابتی کار نکنم نمیتوانم در ترکیب قرار بگیرم .

 

هشدار در مورد لیون

آژاکس با عملکرد شایسته اش توانست رئال مادرید را حذف کند و منچستر یونایتد نیز کامبک زد . آنها رقیبان دیگری برای ما هستند . ما از سختی کار آگاهیم و تمرکز کرده ایم . ما برابر رم شانس اول صعود بودیم اما میدانیم که چه اتفاقی افتاد . ما میدانیم باید چه کاری انجام دهیم .

 

مصدومیت دمبله

من احساس میکنم با توجه به اینکه باشگاه برای آوردن بهترین بازیکنان تلاش زیادی کرده در این بازی شاید کوتینیو یا مالکوم یا بازیکنان دیگری بازی کنند و امیدوارم که برای روز چهارشنبه همه بازیکنان در دسترس باشند .

 

رئال مادرید

 من تیم های دیگر را دنبال نمیکنم . آنها تیمی هستند که در ماه مارس دستشان از جام ها کوتاه شده ... اما با این حال در لالیگا هنوز امتیازات زیادی برای بدست آوردن باقی مانده

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.