پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۵ حقیقت درباره سرجینیو دست ، مدافع مورد نظر بارسلونا

کد خبر : 100014  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
نوشته کاربر سایت بارسا نیوز

اختصاصی بارسا نیوز - همانطور که میدانید بارسلونا سرجینیو دست مدافع جوان آژاکس را زیر نظر دارد.

 

اژاکس قیمت 20 میلیون یورویی را روی این بازیکن گذاشته است که قیمت کاملا خوبی به شمار میرود اما بایرن مونیخ در این راستا رقیب سر سخت بارسا است.

 

روزنامه های نزدیک به دو باشگاه اعلام کرده اند که خود دست در صورت پیشنهاد رسمی از سوی بارسا میخواهد برای این تیم به میدان برود.

 

در زیر نگاهی می اندازیم به نکاتی درباره این مدافع جوان که توسط کاربر سایت " یونس صادقی " نوشته و ترجمه شده است.

 


 

سرجینیو دست 19 سال سن دارد و مدافع راست است , او یک دورگه هلندی آمریکایی محسوب میشود که تصمیم گرفته برای تیم ملی آمریکا به میدان برود.

 

 

۱ _ دست به دلیل توانایی بالای حمله کردن به سمت دروازه حریف ، با جوانانی مثل مانند ترنت الکساندر-آرنولد مقایسه شده است.

بسیاری از هم تیمی ها و مربیان از رفتار آرام اما با اعتماد به نفس او در زمین و تمایل وی برای بهتر شدن بازی خود صحبت می کنند.

دست یک بار در مصاحبه روزنامه ای گفت: "من می خواهم بازیکن کاملی باشم ، می خواهم در هر پست خوب باشم."

 

۲ _ ایالات متحده آمریکا در حال حاضر از بازیکنان جوان با استعدادی برخوردار است و امثال کریستین پولیسیچ ، تایلر آدامز ، جیووانی رینا و زاک اشتفن همگی در لیگ های برتر اروپا از قبل ارزش خود را نشان داده اند.

دست با داشتن تجربه بازی در مسابقات بین المللی و تجربه بازی در یکی از باشگاه های عالی اروپا ، می تواند نام خود را به این لیست اضافه کند. سال گذشته ، وی در قهرمانی کشورش در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال کنکاکاف نقش اساسی داشت ، جایی که آنها در فینال مکزیک را شکست دادند و در جام جهانی زیر 20 سالهای بعدی با وجود حدف در نیمه نهایی ، نمایش های چشمگیری را در این رقابت ها از خود نشان داد.

 

 

۳ _ پس از یک فصل حضور عالی با تیم ذخیره آژاکس ، دست سریعاً به عنوان بازیکن تیم اول آژاکس که تحت هدایت اریک تن هاگ بود ، انتخاب شد و نقش مهمی در حضور آژاکس در صدر اردیویژه ( لیگ هلند ) و موفقیت مداوم آنها در اروپا ایفا کرد.

دست در تمام رقابت ها 36 بازی انجام داد ، دو بار گلزنی کرد و شش بار پاس گل داد ، یک رکورد بسیار چشمگیر برای اولین فصل حضور او در تیم اول آژاکس.

 

او همچنین استعداد سال آژاکس برای سال ۲۰۲۰ انتخاب شد . برندگان پیش از او شامل کریستین اریکسن ، ماتیاس دی لیخت ، توبی آلدوایرلد و یان ورتونگن می شوند.

 

 

۴ _ این سبک بازی کردن دست در چنین سن و سالی است که در سال گذشته واقعاً چشم ها را به خود جلب کرده است. وی دوران جوانی خود را به عنوان یک وینگر آغاز کرد و بعداً به عقب رفت و سپس دفاع راست شد.دست توانایی اعتماد به نفس و جسارت باورنکردنی را دارد. بسیاری او را سبک دنی آلوز بزرگ می دانند. او به طور موثری از سمت راست به عنوان وینگر عمل می کند و این توانایی را دارد که هر دو نیمه زمین را با سرعت و کارایی بالا پوشش دهد.

 

مهارتهایی که وی در چنین سن جوانی از خود نشان داده است ، وحشتناک است و همین باعث میشود که بارسلونا خواهان امضا قرارداد با او شوند.

 

 

۵ _ او اگر به بارسا بیاید ، اولین آمریکایی تاریخ بارسا و سومین دفاع راست هلندی تاریخ بارسا میشود. قبل از او در پست دفاع راست هلندی هایی چون مایکل جان ریزیگر و جیووانی فان برونکهورست بوده اند ، قطعا اینکه به عنوان اولین آمریکایی در تیم بارسلونا حضور پیدا کنید ، میتواند برای سرجینیو دست یک چالش جذاب باشد.

 

 



 

شما هم می توانید با نوشتن و انتشار مطالب مفید این شانس را داشته باشید تا در صفحه اول سایت بارسا نیوز قرار بگیرید.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.