پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی : حرکت مادر شوهرانه مادر رونالدو روی جورجینا !

کد خبر : 100087  |  زمان ارسال : شنبه 3 خرداد 1399
این دو هرگز رابطه خوبی با هم نداشته اند

اختصاصی بارسا نیوز - مادر رونالدو بار دیگر رابطه نه چندان خوب خود با عروسش جورجینا را نشان داده است.

 

طبق گزارش موندو دلوروس آویرو مادر رونالدو هیچوقت با عروسش ( اگر بتوان اسمش را عروس گذاشت )  جورجینیا رابطه خوبی نداشته است , حتی رونالدو در دوران قرنطینه هم مجبور شد عمارتی با فاصله 30 کیلومتری از مادرش اجاره کند تا ارتباط و حواشی این دو را به حداقل برساند.

 

اما مادر شوهر های تمام جهان هرگز متوقف نمیشوند و اگر فاصله را برای آن ها مشکل کنید آن ها از طریق دیگر ضربه خود را وارد خواهند کرد , برای مادری رونالدو هم این مورد پیش آمده است.

 

فالور های اینستاگرام او متوجه نکته جالبی شده اند و ان اینکه مادر او عروسش جورجینا را آنفالو کرده است ! البته وقتی مادر رونالدو فهمید که قضیه بیخ پیدا کرده است رسما اعلام کرد که اشتباه کرده و دستش خورده است و چیزی درباره اینستاگرام نمیداند.

 

البته کسی که بتواند این چنین استوری بگذارد و درباره اشتباه خودش صحبت کند بسیار بعید است که کلیشه ای ترین قسمت اینستاگرام که آنفالو باشد را نداند . به هر حال مادر رونالدو با وجود فاصله و با وجود کرونا و تمام مشکل های سر راهش اما ضربه خود را وارد کرد و موفق هم بود.

 

گفتنی است که در کل تاریخ کره زمین تا به امروز هیچ مادر شوهری نتوانسته بیش از 13 دقیقه عروسش را تحمل کند. در بعضی مواقع مستثنی های دیده شده که شما باور نکنید!

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.