سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش جالب آ اس: هیچ بازیکنی قصد ترک بارسلونا را برای فصل بعد ندارد !

کد خبر : 100095  |  زمان ارسال : شنبه 3 خرداد 1399
دوست دارید کدام بازیکن بارسلونا را ترک کند؟

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش آ اس چندین بازیکن بارسلونا قصد ندارند از این تیم جدا شوند.

 

بارسلونا به دنبال ایجاد توازن در حقوق های پرداختی خود به بازیکنان است به همین دلیل قصد دارد چند بازیکن که بالاترین حقوق ها را در تیم دریافت میکنند را به فروش برساند اما یک مشکل جدی وجود دارد، هیچ بازیکنی دوست ندارد بارسلونا را ترک کند !

 

آرتور ملو، نتو، آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی پنج بازیکنی هستند که قصد ندارند بارسلونا را ترک کنند. بارسلونا به دنبال جذب پیانیچ است، از طرفی یوونتوس به آرتور علاقه دارد ولی برزیلی علاقه ای به خروج ندارد.

 

راکیتیچ از بازیکنانی است که دوست دارد در بارسلونا بماند، در این بین کوپه گزارش میدهد که راکیتیچ قصد دارد با بارتومئو صحبت کند و دوست دارد در صورت خروج از تیم مقصد احتمالی را خودش انتخاب کند، مقصد احتمالی وی سویا است. ولی مشکل آنجاست که سویا توانایی پرداخت حقوق و مبلغ انتقال وی را ندارد.

 

ویدال از بازیکنانی است که مورد توجه بازار ایتالیا قرار دارد ولی وی در طی مصاحبه ای اعلام کرد که در بارسلونا راحت است. نتو دیگر بازیکنی است که بارسلونا دیگر وی را نمیخواهد و قصد دارد پنیا را جایگزین وی در تیم اول کند ولی برزیلی قصد ندارد بارسلونا را ترک کند.

 

بازیکنان دیگری نظیر اومتیتی، کوتینیو، آلنیا، جونیور فیرپو و دمبله هم هستند ولی تاکنون موضع خود درباره خروج یا عدم خروج را به صورت رسمی اعلام نکرده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.