پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: اومتیتی به خروج از بارسلونا فکر نمیکند !

کد خبر : 100105  |  زمان ارسال : شنبه 3 خرداد 1399
احتمال خروج او از بارسلونا وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش مارکا اومتیتی قصد ندارد بارسلونا را در تابستان جاری ترک کند.

 

در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره احتمال خروج اومتیتی از بارسلونا شنیده میشد، حتی گفته شد که اینتر درهای خود را برای فرانسوی بازکرده و احتمال دارد که به صورت قرضی وی را به خدمت بگیرد.

 

بارسلونا هم سعی داشت وی را در معاملات مختلفی از جمله لوتارو و پیانیچ وارد کند ولی به نظر میرسد که احتمال خروج اومتیتی از بارسلونا تاحدودی منتفی است.

 

اول این که با خروج والورده و آمدن کیکه ستین، وی بار دیگر در ترکیب اصلی بارسلونا قرار میگرد و نقش پررنگ تری در ترکیب بارسلونا پیدا کرده است. از طرفی ایده اومتیتی ادامه دادن با بارسلونا است و قصدی برای خروج از باشگاه کاتالان ها ندارد.

 

مدیران ورزشی اما معتقد هستند که اومتیتی مهره ای ارزشمند و مفید در بازار است، آنها معتقد هستند که میتوانند از فروش وی درآمد مناسبی را کسب کنند. از طرفی عدم جراحی اومتیتی بر رو زانوی خود و مصدومیت های مکرر تردیدهای زیادی را ایجاد کرده است.

 

بارسلونا به دنبال خرید یک مدافع برای تقویت ترکیب خود است ولی اولویت ها تغییر کرده است. معامله لوتارو نسبتا تکمیل شده است، بارسلونا برای جذب پیانیچ تلاش میکند.

 

همچنین درصورت خروج سمدو، بارسلونا به دنبال یک فول بک راست خواهد بود. گفته میشد که احتمال وارد شدن وی به معامله های بارسلونا با یوونتوس و اینتر وجود دارد و باشگاه هایی نظیر پاریسن ژرمن و آرسنال هم به وی علاقه مند هستند ولی درحال حاضر شانس خروج وی صفر است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.