پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: یوونتوس خواهان ورود فاتی به معامله پیانیچ بود ولی بارسلونا آن را رد کرد !

کد خبر : 100184  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 خرداد 1399
فاتی بارسلونا را ترک نخواهد کرد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت بارسلونا هیچ علاقه ای ندارد تا آنسو فاتی از تیم خارج بشود.

 

یوونتوس خواهان این بود که آنسوفاتی وارد معامله پیانیچ شود ولی بارسلونا هیچ علاقه ای به خروج کامل و یا حتی قرضی وی از تیم ندارد و این موضوع را به طور کامل رد میکند.

 

بعد از منتفی شدن گزینه فاتی، یوونتوس بار دیگر به آرتور ملو فکر میکند. آرتور ملو علاقه ای به خروج از تیم ندارد ولی منابع ایتالیایی میگویند که بارسلونا سعی در متقاعد کردن آرتور برای ورود به معامله پیانیچ دارد.

 

دی شیلیو و پیانیچ منتظر تصمیم نهایی آرتور هستند، هردو ستاره یوونتوس دوست دارند به بارسلونا بیایند ولی میدانند که هیچ چیز در دست آنان نیست. آرتور 24 سال سن دارد و در 23 بازی رسمی که در این فصل انجام داده آمار 4 گل و 4 پاس گل را ثبت کرده است.

 

پیانیچ هم با 30 سال سن در این فصل 32 بازی رسمی برای یوونتوس انجام داده و موفق شده که و 3 گل و 4 پاس گل را به ثبت برساند.

 

از سوی دیگر بارسلونا دوست دارد تا آنسوفاتی در بارسلونا به بازی کردن ادامه بدهد و دقایقی هم در تیم اول بازی کند. فاتی هم دوست دارد در بارسلونا بازی کند و بلوگرانا هم قصد دارد تا روی این بازیکن شرط بندی کند ولی رقابت در تیم اول بسیار بالاست.

 

درحال حاضر بارسلونا به اطرایان فاتی اطلاع داده که او در تیم اول بازی خواهد کرد و برای صعود تیم ب به دسته بالاتر نیز کمک حال گارسیا پیمنتا خواهد بود. علی رغم بازگشت دمبله و انتقال احتمالی لوتارو، بارسلونا حتی به خروج قرضی وی هم فکر نمیکند.

 

باشگاه های زیادی علاقه مند به جذب آنسوفاتی بودند، حتی دورتموند پیشنهاد خرید فاتی با بند بازخرید را به بارسلونا داده بود که آنها این پیشنهاد را قبول نکردند.

 

بارسلونا چندماه قبل قرارداد آنسوفاتی را تا سال 2024 تمدید کرد. همه میدانند که او یک بازیکن غیرقابل لمس و انتقال از بارسلونا است، او به بازی در تیم ادامه خواهد داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.