پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا هالند " نه " اما لاتارو مارتینز " بله " ؟!

کد خبر : 100191  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 خرداد 1399
بارسا همزمان با این خرید بریتویت را به نوکمپ آورد

اختصاصی بارسا نیوز - ارلینگ هالند به همان اندازه که فرصت پیوستن به بارسلونا داشت که هم اکنون لاتارو مارتینز دارد اما بارسلونا ترجیح داد به سراغ هالند نرود.

 

وقتی بورسیا دورتموند خرید ارلینگ هالند را با قیمت 20 میلیون یورو تمام کرد تقریبا حالت احمقانه ای به سایر باشگاه های اروپا دست داد. آن ها توانستند بازیکنی به ارزش 45 میلیون یورو را با نصف قیمت و تا سال 2024 به دورتموند بیاورند.

 

در آن زمان این غول 194 سانتی متری گل های خوبی در باشگاه سالزبورگ زده بود او 7 گل از 12 گل تیمش را زده بود در حالی که کمتر کسی اسم او را هم میدانست اما رایولا مدیر برنامه های این بازیکن میدانست که او یک جواهر کامل است

 

نکته جالب این است که بارسا یکی از مشتریان این بازیکن بود اما بعد از مصدومیت دمبله با 18 میلیون یورو یعنی 2 میلیون یورو کمتر از قیمت هالند به سراغ مارتین بریتویت رفت این در حالی است که هالند در 13 بازی گذشته برای دورتموند 13 گل زده است.

 

حالا که این مهاجم قد بلند در رادار بارسا خارج شده است بنظر میرسد رئال مادرید به این بازیکن علاقه پیدا کرده تا او را کنار بنزما قرار دهد ترانسفرمارکت هم اکنون ارزش او را 72 میلیون یورو تخمین زده است این یعنی سود 52 میلیون یورویی در کمتر از 5 ماه برای بورسیا دورتموند حالا اگر از درخواست خود باشگاه دورتموند برای این بازیکن بخواهیم بگذریم...

 

درباره مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن دو مقوله وجود دارد یکی بند 150 میلیون یورویی که بعد از 2022 فعال میشود و دیگری قیمت 70 میلیون یورویی است که بیشتر به واقعیت نزدیک است البته به این مقدار باید کمیسیون های جنجالی رایولا را هم اضافه کرد.

 

اما در بارسلونا میگویند که هالند مناسب سبک بارسا نیست و به طور کلی تنها لاتارو مارتینز است که دقیقا با سبک بارسا همخوانی دارد , بارسا میخواهد این معامله را هر طور شده است انجام دهد بخصوص با توجه به شرایط اکنون ویروس کرونا که میتواند باعث اضافه شدن چند بازیکن دیگر به این معامله شود.

 

او نه تنها می تواند جانشین کاملی برای لوئیس سوارز در پیراهن شماره 9 باشد بلکه لئو مسی هم کاملا موافق حضور هم تیمی خود در ارژانتین در تیم باشگاهی اش هم است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.