پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : دلایل آرتور برای عدم ترک بارسلونا

کد خبر : 100254  |  زمان ارسال : شنبه 10 خرداد 1399
آرتور میخواهد سال ها در بارسلونا ادامه دهد

اختصاصی بارسا نیوز - برزیلی تیم را ترک نخواهد کرد.

 

طبق گزارش موندو ، انتقال احتمالی آرتور ملو هافبک 23 ساله بارسلونا به مقصد یوونتوس برای ورود به معامله میرالم پیانیچ این روز ها بار ها در رسانه ها تکرار شده است اما همه چیز نشان میدهد که آرتور ملو هیچ برنامه ای برای ترک بارسلونا ندارد. تا این لحظه انتقال منتفی است.

 

یوونتوس تلاش کرد که با راضی کردن آرتور این معامله را انجام دهد اما موفق نبود. در بارسلونا از ورود پیانیچ استقبال میکنند چرا که او یک هافبک با تجربه در سطح و کلاس جهانی است و به قدری او برای تیم با ارزش است که آن ها حاضر بودند برزیلی را قربانی این انتقال کنند.

 

آرتور بار ها گفته است که نمیخواهد بارسلونا را ترک کند. در گذشته زمانی که او مورد توجه سران اینتر میلان قرار گرفته بود در صحبت هایش عنوان کرد که هیچ برنامه ای برای ترک بارسلونا ندارد و میخواهد سال ها در این تیم ادامه دهد. باعث به علاقه ها تنها منفی بوده است.

 

 

دلایل بزرگ آرتور ملو برای ماندن در بارسلونا

 

1- برزیلی اعتقاد دارد که سبک مالکیت ( سبک بارسلونا ) برای او مناسب است. حضور در کنار بازیکنی چون سرخیو بوسکتس برای او یک مزیت حساب میشود. آرتور در بارسلونا با بهترین بازیکن جهان یعنی لئو مسی هم تیمی بوده و شرایط خوبی دارد.

 

2- آرتور در کنار خانواده اش وضعیت بسیار خوبی در شهر بارسلونا دارند و خروج از این شهر برای آن ها یک قدم رو به عقب محسوب میشود. آرتور و خانواده اش در حال یادگیری زبان کاتالونیایی هستند تا بتوانند پروژه های دیگری را در این شهر آغاز کنند.

 

3- فوتبال اسپانیا برای او از فوتبال ایتالیا مناسب تر است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.