پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: مورینیو درهای تاتنهام را به روی کوتینیو میبندد !

کد خبر : 100285  |  زمان ارسال : یکشنبه 11 خرداد 1399
احتمال خروج ستاره برزیلی بسیار بالا است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش مارکا بارسلونا به دنبال راهی برای خروج کوتینیو در این تابستان است.

 

بایرن مونیخ بند خرید 120 میلیون یورویی داشت ولی آن رافعال نکرد. ایده اول این است که کوتینیو برای فصل بعد در تیم حضور نداشته باشد. گزینه ایده آل فروش کامل این بازیکن است ولی هیچ باشگاهی درحال حاضر نمیتواند پول زیادی برای خرید وی بپردازد.

 

در وهله اول بارسلونا نگاه ویژه ای به لیگ جزیره دارد. کوتینیو زیرنظر کلوپ بهترین بازی های خود را ارائه داده بود و یکی از تیم های انگلیسی میتواند مقصد آینده وی باشد.

 

یکی از این تیم ها تاتنهام بود ولی درحال حاضر کوتینیو این انتقال را رد میکند. بزرگترین مشکل تاتنهام حقوقی است که کوتینیو در اینجا دریافت میکند، برزیلی 15 میلیون یورو در هرفصل دریافت میکند و این مبلغی است که تاتنهام توان پرداخت آن را ندارد.

 

به همین دلیل بارسلونا به تیم های دیگر هم توجه خاصی دارد. یکی از محتمل ترین مقاصد کوتینیو، نیوکاسل است. البته این درصورتی است که مدیران نیوکاسل تغییر پیدا کنند.

 

یکی از دلایلی که بارسلونا صبر کرده، احتمال سرمربیگری پوچتینو در نیوکاسل است چون این دو با یکدیگر رابطه بسیار خوبی دارند. 

 

بارسلونا اما دوست ندارد کوتینیو را در تیم نکه دارد چون این بازیکن حقوق زیادی دریافت میکند. همچنین درصورتی که برزیلی 24 بازی دیگر انجام دهد بارسلونا باید 20 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کند که این پول زیادی است، تمامی این دلایل باعث شده که بارسلونا به فکر فروش این بازیکن بیفتد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.