پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی : مادر نیمار ناپدری جدید و جوان این بازیکن را راهی بیمارستان کرد!

کد خبر : 100378  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 خرداد 1399
بنظر میرسد اوضاع خطرناک شده است

اختصاصی بارسا نیوز - همانطور که میدانید تیاگو راموس پسر 22 ساله اکنون دوست پسر مادر نیمار و به نوعی نا پدری نیمار 28 ساله است!

 

در ابتدای شروع رابطه این دو شایعاتی پیرامون راموس وجود داشت , بنظر میرسد که این فرد هم جنسگرا بوده و حتی با سر آشپز خود نیمار هم رابطه های داشته است , بعد از فاش شدن این موضوع این دو از هم جدا شدند به نوعی که مادر نیمار او را از خانه خود به بیرون پرت کرد!

 

اما عشق همین است و دعوا نمکی روی آن ( حداقل این چیزی است که بقیه میگویند ) بعد از چند هفته دوری این دو گل نو شکوفته از هم دلتنگی ها آغاز شد و در نهایت این دو رسما بار دیگر به هم پیوستند.

 

اما اکنون شرایط تغییر کرده است , طبق گزارش رسانه ها راموس 22 ساله به علت خراشیدگی با بطری شکسته راهی بیمارستان شده است و طبق گزارش نزدیکان او حال او خوب توصیف شده است مشخص نیست که علت اصلی حادثه چه بوده اما همسایه های این دو میگویند قبل از اعلام امبولانس سر وصداهای از خانه بلند شده که این احتمال دعوای این دو را افزایش داده است.

 

بنظر میرسد مادر نیمار علاوه بر مهره مار دست مار گونه ای خوبی هم  دارد که توانسته این جوان را اینطور مصدوم و درمانده کرده و راهی بیمارستان کند.

 

به هر حال راموس گویا فکر کرده است چون مادر نیمار سنی از او گذشته نمی تواند در دعوا ها زیاد از خود دفاع کند که البته قطعا هم اکنون او در بیمارستان از این حرف و طرز تفکرش پشیمان است.

 

در همین ایران مادرانی هستند که میتوانند انواع اژدهای یک تا 4 سر را فقط با دم پایی از پا درآورند !

 

هرچند بعید بنظر میرسد اما ما همانند همیشه آرزوی زندگی خوشی را برای این دو داریم!

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.