پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: شروع مذاکرت بارسلونا و مسی برای تمدید قرارداد ! (جزئیات)

کد خبر : 100791  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 تیر 1399
بدون افزایش دستمزد در دوسال آینده

اختصاصی بارسانیوز- مسی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.

 

به گزارش مارکا، بارسلونا و لیونل مسی مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را آغاز کرده اند. قرارداد مسی در اوایل ژوئن 2021 به اتمام میرسد. مذاکرات برای تمدید به طور شخصی بین بارتومئو و پدر مسی دنبال میشود.

 

دو طرف روی کلیات موضوع قراداد به توافق رسیده اند. بارسلونا به مسی پیشنهاد تمدید قرارداد برای دوسال دیگر را کرده است، این یعنی که قرارداد جدید مسی تا اویل ژوئن 2023 اعتبار خواهد داشت.

 

البته همانند قراردادهای قبلی، مسی میتواند هرزمان که صلاح بداند در پایان فصل از بارسلونا جدا شده است. این به این دلیل است که مسی میخواهد بداند که با توجه به شرایط فیزیکی که دارد میتواند به بازی کردن در تیم اول بارسلونا ادامه بدهد یا خیر، به همین دلیل در قرارداد وی بند خروجی وجود خواهد داشت.

 

 

نکته جالب این قرارداد این است که دستمزد مسی تا دوسال آینده افزایش پیدا نخواهد کرد و این به دلیل شرایط اقتصادی است که به دلیل کرونا به وجود آمده است.

 

زمان مشخصی برای تمدید رسمی وجود ندارد ولی همه چیز به خوبی پیش میرود، در این بین مدیران اطمینان دارند که مسی بند خروج را فعال نخواهد کرد.

 

هدف بعدی بارسلونا بعد از تمدید کردن قرارداد مسی، تمدید قرارداد با مارک آندره تراشتگن است. دروازه بان آلمانی خواسته های زیادی دارد و تمدید قرارداد وی آسان نخواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.