پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تنش بین ساری و پیانیچ؛ معامله وی با بارسلونا در معرض خطر است !

کد خبر : 100802  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 تیر 1399

اختصاصی بارسانیوز- وضعیت میرالم پیانیچ در یوونتوس مطلوب نیست.

 

به گزارش موندو و اسپورت رابطه ساری و پیانیچ به خوبی قبل نیست. روزنامه ایتالیایی La Stampa گزارش میدهد که در تمرین اخیر یوونتوس بین ساری و پیانیچ یک کشمکش به وجود آمده که این باعث شده تا پیانیچ به احتمال زیاد مقابل بولونیا در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد.

 

پیانیچ دیگر بازیکن ثابت ساری به حساب نمی آید. باخت مقابل المپیک لیون و بعد نشینی در دربی ایتالیا باعث شده بود که روابط بین دو خراب شود ولی بعد از آن کرونا شیوع پیدا کرد و روابط بین آن دو بهتر از قبل شد.

 

البته بعد از این که مسابقات از سرگرفته شد به نظر میرسد که روابط بین دو طرف همانند قبل مطلوب نباشد، ساری از نمایش پیانیچ مقابل میلان و ناپولی راضی نیست. دراین بین به نظر میرسد که بنتانکور جای پیانیچ را در ترکیب یوونتوس پرخواهد کرد.

 

البته این معلوم نیست که آیا این اتفاقات باعث میشود که روند خروج پیانیچ تسریع پیدا کند یا خیر، در این بین یوونتوس کماکان خواهان جذب آرتور ملو است و امیدوار است که قبل از پایان سال مالی ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد.

 

این یعنی که دوطرف تنها ده روز دیگر برای توافق و نهایی کردن این انتقال فرصت دارند. در این بین آرتور هیچ علاقه ای به انتقال به یوونتوس ندارد و با مخالفت آرتور این انتقال درخطر می افتد.

 

بارسلونا اما هیچ علاقه ای به پرداخت مبلغی برای پیانیچ ندارد. البته پیانیچ میتواند درنهایت با مبلغ بالاتری به پاریسن ژرمن یا چلسی بپیوندد چون آنها هم علاقه مند به جذب هافبک بوسنیایی هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.