پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو تایید کرد : جلسه ویژه ای در اتاق رختکن بارسلونا برگزار شده است !

کد خبر : 100966  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 تیر 1399
بازیکنان و مربی ها بسیار صریح با هم صحبت کرده اند

اختصاصی بارسا نیوز - بعد از تساوی مقابل سلتاویگو بازیکنان در رختکن حواشی ایجاد کرده اند

 

ابتدا این مارکا بود که تایید کرد در رختکن بعد از تساوی مقابل سلتاویگو یک جدا لفظی شدید بین بازیکنان و مربی های تیم صورت گرفته است ( جزئیات )  و بعد از آن صحنه های از بی توجهی لئو مسی به دستور های سارابیا و همچنین تکرار همین حرکت توسط ایوان راکیتیچ منتشر شد. ( جزئیات )

 

بعد از بازی هم لوئیس سوارز صریحا اعلام کرد که مقصر نتیجه نگرفتن های بارسا سرمربی تیم کیکه ستین است. ( جزئیات )  امروز ستین تایید کرد که بازیکنان جلسات ویژه ای را باهم ترتیب داده اند.

 

طبق گزارش موندو بازیکنان با مربی های تیم دیروز یک جلسه ویژه را در رختکن بوجود آورده اند که همانطور که ستین گفت بحث کاملا ورزشی و درباره فوتبال بوده است , تیم دلایل شکست و توقف های پی در پی در بازی ها با وجود مالکیت و برتری نسبت به حریف را بررسی کرده اند.

 

بازیکنان و مربی ها رو در رو هم کاملا صریح صحبت کرده و پیشنهاد ها و انتقاد های خود را اعلام کرده اند , ظاهرا جلسه نتیجه بخش بوده چون بعد از آن جرارد پیکه یک پیام کاملا متفاوت را در توییترش منتشر کرد. ( جزئیات 

 

چیزی که مشخص است این است که بازیکنان مهم تیم از جمله مسی و سوارز نمیخواهند که ادر سارابیا دستورات را به آن ها ابلاغ کنند آن ها میخواهند که شخص کیکه ستین دستورات را به آن ها داده یا پیشنهاد بازیکنان را گوش کند. در الکلاسیکو هم صحنه مشابه ای اتفاق افتاد که ادر سارابیا با ارائه جمله های نا شایست به بازیکنان سعی در تفهیم دستورات کیکه ستین را داشت ( جزئیات 

 

در زمان ارنستو والورده و در شرایط خاص والورده به تنهایی خود با بازیکنان مهم تیم صحبت میکرد و هرگز دستیار خود را برای دستور ها یا ... استفاده نمیکرد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.