پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرناندز و لاهوز , داورانی که بازی را برای مادریدی ها در آوردند !

کد خبر : 100997  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 تیر 1399
از انتخاب لاهوز و هرناندز به صورت هم زمان میتوانست حدس زده شود !

اختصاصی بارسا نیوز - داوران لالیگایی هر طور شده میخواهند بازی ها را برای رئال درآورند.

 

طبق گزارش موندو بعد از تصمیمات مضحک داوری ها برای بازی های گذشته رئال مادرید اکنون نوبت به بازی بارسا و اتلتیک مادرید رسید . داور اصلی هرناندزی بود که گل 3 متری بارسلونا به بتیس ندید و متئو لاهوزی که به اندازه تمام داوران دیگر برای بارسا صحنه های مشکوک و کاملا مشخصا دارد

 

در ابتدا پنالتی برای اتلتیک مادرید گرفته شد , پنالتی درست بود , پنالتی زده شد و تراشتگن گرفت اما در کمال تعجب لاهوز از پشت VAR اعلام کرد ضربه باید تکرار شود وقتی صحنه تکرار شد تراشتگن تنها چند سانتی متر از خط فاصله داشت که قطعا اینطور مسائل طبیعی است و چشم پوشی میشود حتی در بازی سویا مقابل رئال مادرید پنالتی این تیم با فاصله ای 3 متری هم تکرار نشد و مهار پنالتی سویا برای رئال درست قلمداد شد!

 

ضربه دوم پنالتی زده شد و این بار گل شد و داوران رئالی از عملکرد خود کاملا راضی بودند. همچین صحنه ای دربازی مقابل لوانته و ویارئال موجود داشت اما داور درخواست تکرار پنالتی را نکرده بود !

 

بعد از این صحنه بازیکنان بارسا به شدت به داور اعتراض کردند اما طبق معمول به جای ختم نشد , صحنه بعدی این بار پنالتی به سود بارسا بود که کاملا مشخص و درست بود. با چیپ مسی به اوبلاک این صحنه درست تر هم شد!

 

اما داوران بازهم دست به کار شدند در یک صحنه در حالی که کاراسکو به داخل محوطه بارسا آمد یک برخورد در خط 0 بین سمدو و این بازیکن رخ داد که با دایو او صحنه توسط هرناندز و لاهوز پنالتی گرفته شد به همین راحتی!

 

پنالتی زد شد و تبدیل به گل شد اما باید تکرار میشد ,  در تصاویر آهسته ورود بازیکن اتلتیک مادرید قبل از ضربه به داخل محوطه بارسا کاملا مشهود بود اما چون پنالتی تبدیل به گل شد لاهوز هیچ واکنشی به این صحنه نشان نداد در حالی که باید پنالتی بازهم تکرار میشد !

 

 

این صحنه هم به سود مادریدی ها تمام شد. در صحنه ای دیگر جرارد پیکه با خیمنز داخل محوطه برخورد کرد که صحنه کاملا پنالتی بود , دقیقا همین اتفاق بین بارترا از رئال بتیس با لوک دی یانگ اتفاق افتاد که داور پنالتی اعلام کرد اما در این بازی چون به سود بارسا بود داوران لالیگایی پنالتی اعلام نکردند.

 

در هر صورت بازی با تساوی به کمک داوران تمام شد تا 2 امتیاز دیگر توسط بارسلونا از دست داده شود , انتخاب هرناندز و لاهوز هم زمان در یک بازی این ذهنیت را ایجاد کرده بود که قرار است بارسا هرطور شده امتیاز از دست بدهد , جدا از اینکه خود بارسا در حال گذراندن روز های خوبش نیست.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.