پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

علت عدم موفقیت در بارسلونا از زبان یری مینا

کد خبر : 101009  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 تیر 1399
از انتقال به بارسلونا پشیمان نیستم

اختصاصی بارسا نیوز - مینا هم یکی از شکست ها بود.

 

طبق گزارش اسپورت ، یری مینا مدافع میانی سابق بارسلونا در حال حاضر عضو اورتون است در مورد شرایط حضورش در بارسلونا صحبت کرد. مینا جزء خرید های نا موفق بارسلونا در این سال ها بوده است.

 

انتقال به بارسلونا :

 

مادر من به خاطر دروگبا دوست داشت به چلسی بروم اما خودم به خاطر علاقه به رونالدینیو تصمیم گرفتم راهی بارسلونا بشم. حقیقت اینه که من فقط سعی کردم بازی کنم و لذت ببرم و این رویای من بود که به بارسلونا بروم در آن زمان بورسیا تیم هایی از آلمان ، انگلیس و ایتالیا خواهان جذب من بودند اما تصمیم گرفتم به بارسلونا بروم.

 

از انتقال به بارسلونا پشیمان هستی :

 

من از رفتن به آن جا پشیمان نیستم چرا که چیز های زیادی یاد گرفتم و به عنوان یک فرد یا بازیکن پیشرفت کردم. لحظاتی که فرصتی برای بازی و خودنمایی ندارید به سختی سپری میشود در آن زمان من به خیلی چیز ها فکر کردم و حس کردم کار تمام شده است.

 

در آن تایم کوتی و پائولینیو همواره من را تشویق کردند " نگران نباش همه چیز خوب میشود " این صحبت ها همان اندازه که به شما انگیزه میدهد در عین حال باعث ناراحتی شما هم میشود چرا که شما میخواهید دقایق بیشتری را کسب کنید.

 

من تمام وقت خودم را برای تمرین و پیشرفت گذاشتم و سعی کردم همیشه به شکل آماده در دسترس مربی باشم اما مربی از من استفاده نکرد. در بیشتر اوقات با گروه سخت تمرین کردم اما بعد فهمیدم که جایی در لیست تیم ندارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.