پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدافع چپ های لاماسیایی که در خارج بارسلونا هستند

کد خبر : 101155  |  زمان ارسال : جمعه 20 تیر 1399
بارسلونا جواهرت زیادی را در سمت چپ از دست داده است

اختصاصی بارسا نیوز - لاماسیا مدافع چپ زیادی دارد.

 

طبق گزارش موندو ، آدریا گررو 22 ساله آخرین وینگر چپی است که در لاماسیا پرورش پیدا کرده اما خارج از بارسلونا فعالیت میکند. این بازیکن در دیدار مقابل گرانادا اولین بازی خود را انجام داد و در پیروزی مقابل رئال وایادولید نیز برای والنسیا بازی کرد و نشان داد که میتواند پیشرفت کند.

 

گریمالدو 24 ساله دیگر مدافع ای است که در سال 2015 برای کسب دقایق بیشتر باشگاه را ترک کرد و حالا در بنفیکا به یکی از بهترین های اروپا در پست خود تبدیل شده است. مارک کوکوریا دیگر بازیکنی که به تازگی باشگاه بارسلونا را ترک کرد چرا که در هفته های گذشته ختافه با فعال کردن بند خرید این بازیکن جذبش را دائمی کرد. آمار نشان میدهد که کوکوریای 21 ساله از بهترین های لیگ در پست خود بوده است.

 

ژاوی کوینتینا 23 ساله که در لاماسیا حضور داشته اما حالا در باشگاه ویارئال فعالیت میکند. این گزارش نشان میدهد که بارسلونا در سال های اخیر گزینه های بسیار خوبی را در این پست به راحتی از دست داده که قطعا در سال های آینده باشگاه با مشکلات زیادی مواجه میشود.

 

پرونده میراندا

 

بله میراندا بعد از گذشت یک فصل قرضی در شالکه راهی بارسلونا میشود  او 11 مرتبه برای شالکه بازی کرد اما چندان مطلوب نبود. در حال حاضر میراندا برای اینکه بتواند ستین را متقاعد کند باید در این پست با جوردی آلبا و فیرپو رقابت کند که کار بسیار دشواری خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.