پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی : 4 تلاشی که رسانه ها برای تخریب شخصیت مسی انجام دادند

کد خبر : 101394  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 تیر 1399
تلاش ها ناموفق خواهند بود

اختصاصی بارسا نیوز - لئو مسی از معدود بازیکنان های کره زمین است که حواشی است تقریبا صفر است.

 

با توجه به سطح عملکرد و تاثیر گذاری او در فوتبال اما او همیشه از حواشی دوری کرده است در طول تاریخ فوتبالی او کمتر پیش می آید که او علاوه بر شکستن رکورد ها و هتریک ها عملکرد حاشیه ای دیگری داشته باشد.

 

لئو همانند هر فصل دیگری این فصل هم یک سری حمله های رسانه ای علیه اش انجام شد.

 

رسوایی رسانه های اجتماعی :

 

در اوایل سال جاری بود که رسانه ها خبر از دادند که بارسلونا با همکاری شرکت ( l3 Ventures ) سعی در تخریب لئو مسی داشته است تا چهره او را در فضای مجازی لکه دار کند گزارش درباره محبوب کردن چهره بارتومئو رئیس فعلی بارسلونا برای انتخابات از طریق لکه دار کردن چهره های سر شناس تیم از جمله مسی بود . ژاوی و پیکه و پپ گواردیولا هم در لیست حضورداشتند.

همه آن ها دروغ از اب درآمدند باشگاه ماجرا را پیگیری کرده و با بیانیه ای همه این ادعا ها را رد کرد . لئو مسی در مصاحبه ای هم تایید کرد که تا روشن شدن ماجرا ترجیح میدهد چیزی در این باره نگوید. بارتومئو جدیدا اعلام کرد که تمام اتهامات رد شده و باشگاه بخاطر این شایعات از رسانه ها شکایت خواهد کرد.


 

تصمیم به پیوستن به اینتر میلان :

 

در گذشته هم شایعات زیادی درخصوص نزدیک بودن مسی به رفتن از باشگاه وجود داشت که درست هم بودند آنچه در آوریل از سوی رسانه های اسپانیایی منتشر شد یکی از همین شایعات بود این گزارش درباره ناامیدی مسی از حضور در بارسا و علاقه او به انتقال به اینتر میلان بود . رسانه ها از فرصت اتخاذ شده در قرار داد مسی که او میتوانست در ماه ژوئن از بارسا جد شود سوئ استفاده کردند. در نهایت خود مسی در اینستاگرام این شایعات را رد کرد.


 

دادن پول وثیقه رونالدینیو :

 

از نظر یک فوتبالیست شرایط برای رونالدینیو بزرگ کاملا نا خوشایند بود او به دلیل ورود به پاراگوئه با پاسپورت جعلی راهی زندان شد در ماه آوریل ررسانه ها گفتند که مسی هزینه 1.6 میلیون دلاری وثیقه رونالدینیو را پرداخت کرده است این موضوع بازهم لئو مسی را به اینستاگرام کشاند او تمام این ادعا ها را رد کرد.

 


 

رسوایی جنسی با گونزالز :

 

در ژوئن سال 2016 رسانه ها با مصاحبه با یک مدل به نام خوانا گونزالز مدعی شدند که لئو مسی با وی رابطه جنسی داشته است.

 

این گزارش در اصل منشا حضور این مدل در یک برنامه تلویزیونی به نام " ارزش حقیقت " بود او درباره این رابطه گفته بود که رابطه جنسی با مسی همانند رابطه جنسی با یک جسد مرده است ! لئو مسی هرگز به این شایعه پاسخ نداد و خبر هم با توجه به عدم توجه قرار گرفتن نا پدید شد .

 


 

لئو مسی اما یک بار به دلیل فرار مالیاتی مورد اتهام قرار گرفت , این موضوع را پدر مسی تایید کرد و گفت که خود لئو از موضوع آگاهی نداشته است  در نهایت مسی به 21 ماه زندانی محکوم شد که با جریمه 233 هزار پوندی از زندان رهایی یافت.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.