پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ارتش آبی اناری : آشنایی با "ایناکی پنیا " دروازه بان بارسلونا بی

کد خبر : 101410  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 تیر 1399
معرفی بازیکنان لاماسیا

اختصاصی بارسا نیوز - در ادامه با معرفی ایناکی پنیا دروازه بان لاماسیا همراه ما باشید .

 

درباره :

اینیاکی پنیا متولد 2 مارس سال 1999 است  . او زمانی که فقط 5 سال داشت به تیم همین شهر زادگاهش آلیکانته پیوست. در سال 2009 تیم ویارئال به این بازیکن علاقه مند شد به خصوص زمانی که او شروع به تثبیت جایگاه خود کرد. علاقه ویارئال خصوصا در سال 2011 زمانی که اینیاکی به عنوان بهترین دروازه بان تورنومنت آرونا (arona ) انتخاب شد , افزایش یافت . بارسلونا نیم نگاهی به این دروازه بان داشت تا در نهایت یک سال بعد او به لاماسیا پیوست. در اولین فصل حضورش در تیم زیر 14 ساله او لیگ را برد و یکی از ارکان موفقیت تیم بود.توانایی بالای او باعث شد در فصل 2018/2019 به تیم بارسلونا B برسد . او همچنین نقش به سزایی در قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان زیر 21 ساله ها داشت .

 

مشخصات :


اینیاکی دروازه بان کامل ، چابک و یک دروازه بان امن میباشد . او در نبرد های هوایی بسیار مطمئن است و دقیقا همان چیزی است که بارسلونا میخواهد . او از نظر بازی با پا هم در شرایطی خوبی قرار دارد. اما تخصص اینیاکی پنیا در مهار ضربه های پنالتی است.

 

قرارداد اینیاکی پنیا تا سال 2021 اعتبار دارد . او دروازه بانی راست پا با 1.84 متر قد میباشد و هم اکنون 21 ساله است اما بسیار مهره کلیدی ای قلمداد میشود.ارزش اینیاکی در ترنسفر مارکت حداکثر 2.50 میلیون یورو است.

 

آمار اینیاکی پنیا :


اینیاکی پنیا دروازه بان جوان بارسلونا در این فصل 50 درصد پنالتی هایی که به سمت دروازه او شلیک شدند را مهار کرده است . برای مثال این آمار برای آلیسون بکر 0 درصد و باری یان اوبلاک 25 درصد است.مارک آندره تراشتگن هم 14 درصد پنالتی ها را مهار میکند . درست است که این دروازه بان ها در سطح اول فوتبال اروپا هستند اما آمار اینیاکی در همین سن هم مورد توجه است.

 

آمار ایناکی در فصل 2019/20 :
نام بازیکنتعداد بازیتعداد گل دریافتیتعداد کلین شیتگل دریافتی در هر بازی
اینیاکی پنیا181580.83

 

لازم به ذکر است به علت حضور اینیاکی در لیست تیم اول به عنوان دروازه بان سوم او فقط در 64 درصد بازی ها شرکت کرده است.اینیاکی همچنین در رده های ملی مختلف برای تیم ملی اسپانیا نیز بازی کرده است و بارسلونا میتواند امیدوار باشد که یک دروازه بان عالی به دنیا معرفی کند.

 

وضعیت اینیاکی پنیا :


وضعیت او اما پیچیده است. بسیاری گمان میکردند که پس از رفتن یاسپر سیلسن به والنسیا اینیاکی تبدیل به نیمکت نشین مارک آندره تراشتگن شود و بتواند در بازی های مثل جام حذفی و پیش فصل شروع به کار کند. اما در یک اقدام دور از انتظار بارسلونا اقدام به معاوضه سیلسن و نتو برزیلی کرد که باعث شد عرصه بر دروازه بان لاماسیا تنگ شود.همه آماده بودند تا آرنائو تناس جوان راهی تیم ب شود و ایناکی به تیم اول بیاید که این اتفاق نیفتاد و اینیاکی در حال حاضر انتخاب اول گارسیا پمینتا برای بازی های مهم از جمله بازی پلی آف است.

 

به هر حال اینیاکی 21 ساله منتظر اعتماد سران بارسلونا و سرمربی تیم میباشد تا بتواند جانشین تراشتگن باشد. البته ممکن است گزینه قرض دادن او هم روی میز مدیران باشد و یا حتی فروش ( که البته بعید است) .زیرا در طی این سال ها مدیران بارسلونا عادت به تاراج لاماسیا داشتند اما این جواهر اسپانیایی فرق میکند.

 

بارسلونا میتواند امیدوار باشد که دروازه بانی مانند ویکتور والدز معرفی کند با این تفاوت که در آینده دروازه بان اول تیم ملی اسپانیا باشد. بارسلونا باید بیش از پیش روی اینیاکی سرمایه گذاری کند و  به او نشان دهد که برای باشگاه مهم تر از آنچه هست که فکر میکند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.