پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مورینیو مسیر انتقال اندومبله به بارسلونا را هموار میکند ؟

کد خبر : 101420  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 مرداد 1399
مورینیو به جای اندومبله هافبک لایپزیش را میخواهد

اختصاصی بارسا نیوز- به گزارش موندو , تاتنهام پیش از این در فکر جایگزینی برای تانگوی اندومبله بود . این هافبک یکی از گزینه های بارسلونا برای تقویت خط میانی محسوب میشود .

 

اگرچه اندوبله سال گذشته گرانترین خرید تاتنهام از تیم لیون با پرداخت 63 میلیون یورو بود اما طبق گزارش های جدید حالا تاتنهام , مورینیو مارسل سابیتزر هافبک 26 ساله لایپزیش را برای جایگزینی اندومبله مدنظر دارد .

 

این هافبک 23 ساله فرانسوی آن طور که مورد انتظار بود در تاتنهام جا نیفتاد . شاید به دلیل اینکه او استمرار لازم را به دلیل مصدومیت ها نداشته است.

 

قبل از توقف کرونا ویروس اندومبله در جریان تساوی 1-1 در برابر برنلی ظاهر شد و در اوایل این ماه و بعد از بازی توسط مورینیو مورد انتقاد قرار گرفت . او در این فصل 27 بازی برای تاتنهام انجام داده است اما فقط در 17 بازی از ابتدا فیکس بوده است . مورینیو اما میخواهد تیم خود را با مارسل سابیتزر تقویت کند و باشگاه لندنی به لایپزیش خاطر نشان کردند که حاضرند بابت مارسل سابیتزر آلمانی 45 میلیون یورو بپردازند.

 

مورینیو در جریان بازی تاتنهام - لایپزیش در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا عاشق این هافبک اتریشی شده است . در واقع سابیتزر دو گل از سه گل تیمش را برابر تاتنهام به ثمر رساند و نقش مهمی در حذف اسپرز داشت. لایپزیش یکی از تیم های الهام بخش این فصل نه تنها در آلمان بلکه در لیگ قهرمانان اروپا است . آن ها در آلمان سوم شدند و در لیگ قهرمانان به مرحله یک چهارم صعود کردند که نقش سابیتزر به عنوان یک ستاره در این موفقیت آشکار بوده است.

 

به هر حال هافبک اتریشی 16 گل در کل رقابت های این فصل زده است در صورتی که اندومبله فقط دو گل زده است. در پاس  گل ها هم سابیتزر 10 پاس گل و اندومبله 4 پاس گل داده است. البته سابتزر در این فصل 42 بازی انجام داده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.