پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

مسی با ارزش ترین بازیکن لالیگا ( عکس )

کد خبر : 101430  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 مرداد 1399
بررسی روزنامه ها

اختصاصی بارسا نیوز-رقابت های فصل 2018/2019 هم اکنون به پایان رسیده و بازیکنان برای شروع لیگ قهرمانان نیاز به استراحت دارند.با این حال روزنامه ها هنوز در حال به روز رسانی و بازسازی مقالات خود هستند . 

 

روزنامه اسپورت آشکار کرد باوجود گرفتن جایزه پیچیچی لیونل مسی هنوز ارزشمندترین بازیکن لالیگا است. البته این نظرسنجی بین خوانندگان روزنامه اسپورت بود. این یعنی بیشتر رای دهندگان اهل کاتالونیا بودند و این میتواند در تصمیم گیری آنها تاثیر بگذارد و تصمیم گیری آنها را کمی مغرضانه کند.

اما این حقیقت را عوض نمیکند که 81 درصد مردم با پایان لالیگا مسی را ارزشمندترین بازیکن میدانند. البته نباید گذشت کریم بنزما فرانسوی فصلی درخشان داشته است اما لئو ، لئو است با وجود گل های حیاتی کریم بنزما مهاجم رئال مادرید , ستاره آرژانتینی پادشاه است .

 

از سوی دیگر موندو دیپورتیوو تصاویری انحصاری از تعطیلات بازیکنان بارسلونا پخش کرد. کیکه ستین به آنها 6 روز استراحت داده است و موندو از این استراحت با عنوان اکسیژن برای لیگ قهرمانان یاد کرده است.آنها فکر میکنند این استراحت برای تیم خوب است و آنها قوی تر و آماده برای بازی با ناپولی در آگوست بازمیگردند که همه چیز دیگر به این بازی بستگی دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.