پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله برای رسیدن به لیگ قهرمانان تلاش میکند

کد خبر : 101441  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 مرداد 1399
بارسا و کیکه ستین نمیخواهند روی او ریسک دیگری انجام شود

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله کماکان میخواهد برای بارسا به میدان برود هرچند هر بار با یک مصدومیت طولانی مدت رو به رو میشود

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو عثمان دمبله اکنون تنها بازیکن مصدوم بارسلونا است که در باشگاه در حال ریکاوری است , گریزمان و لنگلت و اومتیتی هم حتی در باشاگاه حضور ندارند دو تای اولی از مصدومیت خود تقریبا رهایی پیدا کرده اند اما اومتیتی مشخص نیست که کی دوباره به میادین برخواهد گشت چون مصدومیت او چیز پیچیده ای است.

 

عثمان دمبله چندین ماه قبل بود که در استانه بازگشت به میادین بود اما در تمرینات بار دیگر مصدومیت شدیدی گریبان گیرش شد او تاندون پایش پاره شد و همین باعث عمل جراحی روی پای او شد.

 

پزشکان 6 ماه دوری وی را پیشبینی کردند یعنی تا تاریخ 12 آگوست که چند روز بعد از رویایی بارسا با ناپولی خواهد بود , کیکه ستین به شدت به این بازیکن علاقه مند است

 

کیکه ستین میگوید که حضور دمبله با توجه به سبک بازیش میتواند چیز های خیلی زیادی به تیم اضافه کند حتی در ابتدای ورودش او تایید کرد که با بازگشت دمبله بنظر میرسد که بارسا یک خرید فوق العاده انجام داده است هرچند هنوز این دو موفق به همکاری باهم نشده اند.

 

بارسا برخلاف گذشته این بار زیاد روی ریکاوری دمبله از نظر رسانه ای مانور نداده است و تنها چند عکس و یک فیلم از نحوه ریکاوری او در دست رس است بارسا میخواهد با آرامش بیشتری دمبله در حال ریکاوری باشد.

 

هدف دمبله رسیدن به بازی های لیگ قهرمانان است چون جانشین وی یعنی مارتین بریتویت نمیتواند در لیگ قهرمانان به میدان برود و تنها مجاز به حضور در لالیگا بود.

 

هرچند باتوجه به دوری چندین ماهه دمبله از بارسا و ترکیب او حتی برای 20 دقیقه هم میتواند در ترکیب کاملا کارساز باشد , با بازگشت بازیکنان برای ریکاوری برای بازی مقابل ناپولی بنظر میرسد که دمبله به تمرینات گروهی بازخواهد گشت اما مشخص نیست که باشگاه و کیکه ستین روی او برای دیدار برابر ناپولی ریسک خواهد کرد یا خیر.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.