پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بررسی ترکیب منتخب بارسلونا در این فصل ( +عکس )

کد خبر : 101637  |  زمان ارسال : جمعه 10 مرداد 1399
به نظر شما آیا این بهترین ترکیب بارسلونا در این فصل است؟

اختصاصی بارسا نیوز - وب سایت تریبونا اقدام به بررسی بهترین ترکیب این فصل بارسلونا کرده است . در ادامه همراه ما باشید !

 

 دروازه بان :  مارک آندره تراشتگن


اگر قرار باشد بهترین بهترین ها رو انتخاب کنیم مطمئنا مارک آندره در آن جای خواهد داشت . با وجود مشکلات دفاعی او یکی از بهترین فصل های خود را در باشگاه گذرانده است. او 14 کلین شیت در 36 بازی لالیگا به ثبت رسانده است. 

 

 دفاع چپ :  جوردی آلبا


آلبا معمولا در نقش یک بازیکن حمایت کننده است تا یک دفاع چپ و علی رغم ورود جونیور فیرپو بهترین دفاع چپ تیم می باشد. بازیکن 31 ساله بارسلونا در این فصل 6 پاس گل به ثبت رساند.

 

 دفاع وسط :  کلمنت لنگله


او در این فصل شروع شایسته ای داشت به هر حال او ثابت کرده است در دفاع انتخاب بهتری نسبت به ساموئل اومتیتی می باشد. با این حال خط دفاعی بارسلونا گل های زیادی دریافت می کند.

 

 دفاع وسط :  جرارد پیکه


اگرچه جرارد در حال پیر شدن است و جانشین او باید به زودی پیدا شود اما همچنان بهترین انتخاب در دفاع مرکزی است. او میانگین 3.5 دوئل هوایی در بازی ها پیروز می شود و میانگین 4.8 توپ ها را از منطقه خطر دور می کند.

 

 دفاع راست :  نلسون سمدو


دفاع راست پرتغالی فصل خوب دیگری را  سپری کرد. نداستن رقیب واقعی  (سرخیو روبرتو هافبک بهتری است و موسی واگوئه هم به صورت قرضی رفته است) باعث شده او نتواند گاهی بهترین خود را به نمایش بگذارد به خصوص زمانی که صحبت از دفاع است.

 

 هافبک دفاعی :   سرخیو بوسکتس


بدون جایگزین در پست خود (آزمایشی قراردادن فرانکی دیانگ در پست هافبک میانی) او بهترین انتخاب در پست هافبک دفاعی است. اگر بخواهیم منصفانه بگوییم او هنوز ما را ناامید نکرده است. تنها کمبود بوسکی در این روزها سرعت است که شاید میرالم پیانیچ با ورود خود این فاکتور را بهبود ببخشد.

 

 هافبک میانی :  آرتورو ویدال


تاثیر مهاجم شیلیایی در بخش هجومی قابل ذکر است زیرا این بازیکن 33 ساله بهترین فصل خود را از نظر گل های زده از فصل 2013/2014 سپری کرده است. او از کسانی بوده که این فصل تفاوت ها را برای بارسلونا رقم زده است.

 

 هافبک میانی :  ریکی پویچ


علی رغم بازی های کم پویچ به اندزه کافی تلاش کرد تا ثابت کند می تواند انتخاب اول کیکه ستین برای فصل بعد باشد. اگر بوسکتس در عناصر دفاعی کمک کند و ویدال ترجیح به کارهای هچومی داشته باشد ریکی میتواند خط دفاع را به خط حمله وصل کند و او با توانایی هایش نشان داده است که این کار را به بهترین شکل انجام می دهد.

 

 وینگر چپ :  آنسو فاتی


بزرگترین موفقیت فصل 2019/2020. رشد آنسو قابل توجه است همچنان که گاهی جای آنتوان گریزمان را در ترکیب می گرفت. او فقط 17 سال دارد ولی 8 گل برای کاتالان ها در تمامی رقابت به ثمر رسانده است.

 

 مهاجم نوک :  لوئیز سوارز


او می توانست یکی از بهترین فصل های خود را داشته باشد و نزدیک به بالاترین اعداد خود نیز بود اما مجبور شد زیر عمل جراحی قرار بگیرد و کنار گذاشته شود. به هر حال هیچ شکی نیست بارسلونا مهاجمی بهتر از ال پیستولرو ندارد.

 

 وینگر راست :  لیونل مسی


بدون هیچ سوالی لیونل مسی بهترین بازیکن بارسلونا در این فصل بوده است با وجود اینکه اعداد او نسبت به بهترین فصل هایش متوسط هستند. زمانی که تیم به مشکل می خورد و در حال مبارزه است مطمئن باشید لئو سطح و کلاس خود را نشان می دهد.

 

 ترکیب نهایی بارسلونا به این شکل است 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.