پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 راه جدید برای استفاده از کوتینیو در ترکیب توسط ستین ( عکس )

کد خبر : 101639  |  زمان ارسال : جمعه 10 مرداد 1399
ترکیب پیشنهادی شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین از بازگشت کوتینیو استقبال میکند . این بازیکن برزیلی که به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی میکند پس از پایان لیگ قهرمانان به نیوکمپ بازخواهد گشت تا باشگاه درباره آینده او تصمیم نهایی را بگیرد . یکی از گزینه ها ماندن کوتینیو در بارسلوناست .

 

کیکه ستین قبلا گفته است که از حضور کوتینیو در ترکیب خوشحال خواهد شد اما ستین به چه صورتی از این ستاره برزیلی استفاده خواهد کرد . 2 سناریو توسط تریبونا بررسی شده است :

 

1 - هافبک مرکزی


قرار بود کوتینیو جایگزین اینیستا در ترکیب بارسلونا شود که این اتفاق در زمان مربیگری ارنستو والورده رخ نداد و این سرمربی از آرتور ملو به عنوان هافبک مرکزی سمت چپ استفاده میکرد . با این حال خروج آرتور به مقصد یوونتوس , فرصتی برای کوتینیو خواهد بود . با حضور دمبله در پست وینگر , کوتینیو برزیلی فضای زیادی برای کار دارد و موقعیتی عالی برای او خواهد بود .

 

2 -هافبک تهاجمی


ستین قبلا تلاش کرده تا با سیستم 4-4-2 بازی کند و در بیشتر مواقع خوب پیش رفت . مسی و گریزمان دو بازیکن خط حمله در این سیستم بودند و حضور کوتینیو پشت سر آنها باعث میشود که حملات بارسا تقویت شود . در خط هافبک همچنین بوسکتس , پیانیچ و دی یونگ گزینه های خوبی خواهند بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.