پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در این روزهای کرونایی در خانه بمانیم و نرم افزارهای کاربردی و تخصصی مورد نیاز رو با آنی یار دانلود کنیم

کد خبر : 101751  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 مرداد 1399

همیشه دانلود کامل نرم افزار و نحوه نصب و راه اندازی آن یکی از مسائل مهم روزمره برای همه ما بوده است.

 

داستان نستالژی من

اواخر دهه 70 بود و تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودم. با کلی ایده و پروژه در ذهنم به دنبال جایی بودم که ایده های برنامه نویسی و گرافیکی‌ام را پیاده کنم. علاقه خاصی به طراحی های گرافیکی و انجام پروژه های برنامه نویسی داشتم. یادم می آید نرم افزارهای فتوشاپ 6، اتوکد 12 و دلفی 7 خیلی روی بورس بودند.
برای کار خودم فروشگاه‌های نرم افزاری زیادی را زیر پا گذاشتم. در آن سالها نرم افزارها فقط بر روی سی دی یا فلاپی بودند. یادم هست که سه کیف سی دی 100 تایی پر از انواع نرم افزارهای گرافیکی ، برنامه نویسی و ویندوز و فارسی ساز را با سختی زیادی تهیه کردم. حتی یک پک 18 عددی از فلاپی های سیستم عامل Ms-Dos هم داشتم. آن زمان تازه ویندوز 98 آمده بود و اکثر ادارات و شرکتها هنوز سیستم عامل داس را استفاده می‌کردند.

 

یکی دیگر از مشکلات آن زمان دسترسی به اخبار و اطلاعات به روز و مهم در حوزه فناوی اطلاعات بود. من برای دسترسی به اخبار به روز ماهنامه‌ای را اشتراک داشتم و هر ماه یکبار می توانستم اطلاعات خودم را آپدیت کنم.

 

همانجا بود که به خودم می‌گفتم آیا راهی هست که بدون دردسر به نرم افزارهای مورد نیازم دسترسی داشته باشم و اخبار روز دنیای تکنولوژی و آموزش نرم افزارها را خیلی زود بخوانم و یاد بگیرم؟!

 

داستان سایت‌های دنلود نرم افزار

همچنان با مشکلات خاص آن زمان برای تهیه نرم افزار دست و پنجه نرم می کردم (دوستانی که آن دوران را بخاطر دارند کاملا درک می‌کنند چه سختی‌هایی را کشیدیم! واقعا نسل سوخته ماییم!). من هنوز به راهی فکر می‌کردم که زودتر و بدون دردسر به نرم افزارها برسم البته مشکلات نصب و اجرای نرم افزارها و گاهی خراب بودن سی‌دی‌ها هم بود. در سالهای 81 و 82 بود که با یک سایت دانلود نرم افزار آشنا شدم و با خوشحالی شروع به دانلود می‌کردم. اما با سرعت پایین و قطعی های همیشگی اینترنت دانلود یک نرم افزار 100 مگابایتی حداقل 1 ساعت طول می‌کشید و البته خود سایت هم مشکلاتی داشت، بعضی از نرم افزار پس از دانلود نصب نمی‌شد، روش نصب کاملی نداشت، فایلهای دانلود شده اجرا نمی شدند و... . همان موقع بود که تصمیم گرفتم سایتی را راه اندازی کنم که علاوه بر داشتن نرم افزارهای مختلف کاربردی و اخبار روز تکنولوژی، تمام مشکلاتی را که دیده ام نداشته باشد.

 

در دنیا سایت های دانلود نرم افزار معتبر و قابل اعتماد بسیار کم است. بالاخره توانستم برای تحقق آرزوی دیرینه ام مجموعه‌ای را متشکل از برترین متخصصین حوزه آی تی راه اندازی کنم. پس از مشقت های فراوان سایتی تخصصی برای دانلود نرم افزارهای کاربردی راه اندازی کردیم.

 

مزایای سایت دانلود نرم افزار معتبر

ما پس از بررسی های بسیاری که بر روی این سایتها انجام دادیم، نقات قوت و ضعف آنها و همچنین نیازها و خواسته های کاربران اینترنی را بررسی کردیم، متوجه نکاتی شدیم که یک سایت دانلود نرم افزار خوب را از سایرین متمایز می کند:
⦁    نرم افزارها تست شده باشد.
⦁    از سرورهای پر سرعت و با امنیت بالا بهره بگیرد.
⦁    به روز بودن نرم افزارها
⦁    قابلیت استفاده در پلتفرم های مختلف
⦁    برآورده کردن نیازها و خواست کاربران سایت
⦁    فایلهای فشورده و پارتها بدون نقص و دارای خاصیت رزیوم باشد.
⦁    نسخه های مختلف هر نرم افزار جهت دانلود وجود داشته باشد.
⦁    کاربر را به مقالات مرتبط درمورد نرم افزار ارجاع دهد و راهنمای نصب و راه اندازی هر نرم افزار در دسترس باشد.
⦁    پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات نرم افزارها را داشته باشد.

 

 

⦁    نرم افزارهای تست شده

سایت های دانلود نرم افزار باید نرم افزارهای خود را تست شده داخل سایت قرار دهند. یک سایت دانلود نرم افزار مستلزم دارا بودن تیم تولید و تست نرم افزار است تا از نصب و کرک نرم افزارها اطمینان حاصل کند و نرم افزارهای تست شده را در سایت قرار دهد. در مجموعه آنی یار تیم تولید و تست کاملا حرفه ای وجود دارد تا نرم افزارهای بدون مشکل در داخل سایت قرار گیرد.

 

⦁    سرورهای پر سرعت و امنیت بالا

داشتن سرورهای سرعت بالا و با امنیت مطلوب از مزایای یک سایت دانلود نرم افزار معتبر است. آنی یار با استفاده از سرورهای با تکنولوژی روز و پرقدرت علاوه بر سرعت بالا در دانلود با دارا بودن فایروالهای قدرتمند امنیت را به کاربران خود هدیه میدهد. با قرار داشتن سرورهای آنی یار در اقصی نقاط ایران هم اینترنت مصرفی نیم بها محاسبه می شود، هم دسترسی به دانلود سریع و بدون وقفه در سراسر کشور امکان پذیر است.

 

⦁    به روز بودن نرم افزارها

بسیاری از نرم افزارها خصوصا نرم افزارهای امنیتی و اینترنتی برای رفع خطاهای قبل و ارتقاء سطح امنیتی خود نیاز به به روز شدن دارند. از دیگر مزایای سایت دانلود نرم افزار قابل اطمینان به روز بودن مطالب و نرم افزارهای آن است. می توان گفت در مجموعه آنی یار به صورت روزانه و لحظه ای نرم افزارها رصد می شود و نسخه های جدید سریعا بارگزاری می شود.

 

⦁    قابلیت استفاده در پلتفرم های مختلف

بررسی ها نشان داده اکثر مردم برای رفع نیازهای روزمره خد از گوشی استفاده می کنند و گروهی هم از تبلت یا PC و لپتاپ بهره می گیرند. همین نوع استفاده مردم ما را بر آن داشته تا سایتی با قابلیت استفاده در انواع دستگاه را ایجاد کنیم تا کاربران در داخل سایت با هر دستگاهی که هستند بتوانند به خواسته و نیاز خود برسند.

 

 


⦁    منطبق با نیازها و خواست کاربران سایت بودن

یکی از نیازهای مبرم کاربران سایتهای دانلود نرم افزار پیدا کردن درایور مناسب برای سخت افزارهایشان است. در اکثر سایتها این بخش به فراموشی سپرده شده است اما در سایت آنی یار این قسمت بسیار قوی و تخصصی در حال بروزرسانی است و اکثر درایور پرینتر، اسکنر، لپ‌تاپ، مادربرد، کارت گرافیک و ... به صورت روزانه آپدیت می شود.

 

 

⦁    فایلهای فشورده‌ی بدون نقص و با خاصیت رزیوم

این روزها سایتی مورد قبول است که بتوند تمام نیازها و دغدغه های کاربران را از پیش در نظر بگیرد. بدون نقص بودن فایلهای فشورده یکی از نگرانی هایمان است، چرا که بسیار پیش آمده نرم افزار یا گیمی را که حجم بالایی داشته پس از صرف هزینه و وقت زیاد دانلود کرده و با عدم استخراج فایلها و پارت ها مواجه شده ایم. ما در مجموعه آنی یار در تهیه فایلهای فشرده و پارت بندی فایلهای پر حجم با دقت و احساس مسئولیت عمل کرده و در سرورهای آنی یار خاصیت رزیوم را برای فایلها قرار داده ایم تا در صورت مشکلات قطع و وصل شدن برق و یا ریست شدن سیستم کاربر وعدم دانلود به صورت کامل، بتواند دانلود را ادامه دهد و هزینه و زمان خود را از دست ندهد.

 

⦁    دانلود نسخه های مختلف نرم افزار

زمانی که به یک سایت دانلود نرم افزار مراجعه می کنیم انتظار می رود برای نرم افزار مورد نیازمان انواع نسخه ها را قرار داده باشند تا بتوانیم نسخه مورد نیاز خود را انتخاب کنیم. در آنی یار شما می توانید با مراجعه به لیست دانلود نرم افزار به انواع نسخه‌ها ، سیستم عامل‌ها، نسخه های بدون نیاز به حمل (Portable)، اندروید، آی او اس و نسخه آنلاین تحت وب دسترسی داشته باشید.

 

⦁    مقالات مرتبط

یکی از آرزوهای دیرینه من دستیابی به اطلاعات به روز بود. این قسمت از آرزوهایم را در سایتهای بسیاری جستو کردم و آن چیزی که مد نظرم بود را پیدا نکردم برای همین در سایت و مجموعه آنی سعی کردم آرزوی دیرینه ام را عملی کنم و تیمی تخصصی برای راه اندازی بخش مقالات حوزه فنآوری اطلاعات ایجاد کردم. حال با جرأت می توان گفت در سایت آنی یار مقالات کاربردی و مرتبط با نرم افزارها و اخبار روز تکنولوژی وجود دارد و این روند ادامه دارد. همچنین مقالات روز جامعه که با حوزه ی آی تی گره خورده، ماننده مقالات مرتبط با سامانه ثنا قوه قضاییه در سایت آنی یار قرار گرفته است.
از مزایای بسیار ویژه آنی یار این است که در هر مقاله ای که نامی از نرم افزاری برده شده است، جهت دسترسی سریعتر، لینک دانلود مستقیم آن نرم افزار نیز قرار گرفته است.

 

 

⦁    پشتیبانی 24-7 نرم افزارها

یکی از نیازها در هنگام دانلود و نصب نرم افزار پاسخگویی لحظه ای و رفع مشکلات پیش آمده است. مشکلاتی که شاید تنها با یک راهنمایی کوچک حل شده و یا نیاز به پشتیبانی آنلاین داشته باشد. برای این مسئله نیز آنی یار متخصصان خبره ای را جمع کرده تا به صورت 24 ساعته و در طول 7 روز هفته پاسخگوی مشکلات شما در نصب، اجرا و یا نکات آموزشی نرم افزار باشد.

 

در آخر می توان آنی یار را به یک مرکز خرید بزرگ (البته رایگان) تشبیه کرد که هرکسی با آن سر میزند دست خالی برنمیگردد.

 

آی خونه دار و بچه دار، آی برنامه نویس و گرافیست، آی مهندس و حسابدار زنبیل و وردار و بیا تو سایت آنی یار دست خالی برنمی گردی!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.